goeie reining instructeur gezocht??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

goeie reining instructeur gezocht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 23:36

hoi.....
wie weet er een goeie reining instructeur die in houten op locatie wil komen voor mij en mij paardjes plus voor een vriendin van mij met haar paint.....
we zoeken echt een reining instructeur en niet zo een die erg hardhandig is, maar iemand met nogal een portie geduld want dat heeft die appie van mij erg nodig....????

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 08:55

Hoi, leuk dat je een appie hebt. Ik heb er zelf 1 en vanaf volgende week ga ik nog een appie bijrijden. Kan je wat meer over die van jou vertellen? En ben je lid van de WRAN oid want daar staat vaak een lijst in met alle instructeurs in nederland.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 09:44

En als je zou aangeven waar je ongeveer zit, kan iemand je misschien een tip geven over een instructeur die NIET op dat lijstje staat?

Kan me niet voorstellen dat iemand uit Brabant naar Tuitjehorn rijdt om jouw les te geven?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 09:58

Hoi cassidy, het is nog vroeg ik weet het Lachen Maar volgens mij werd er gevraagd naar iemand die in Houten op locatie wilde komen

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:09

Houten ligt vlak bij Utrecht.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:04

Het was inderdaad vroeg en ik had haast. Mijn excuses daarvoor. Neemt niet weg dat het zou helpen als je plaatsnamen met Hoofdletters zou schrijven.

Ik kan je helaas niet helpen aan een naam in Utrecht en omgeving...

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:15

ik wel. wat dacht je van Dennis roemer, of zeg ik nu iets raars? Knipoog voor tel. nummer moet ik nog ff voor je kijken weet ik niet zo uit mn hoofd, als je erin geintereseert ben pb het maar ofzow

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 19:51

hoi mensen....
ik zal je wat over mijn appies vertellen.....
de eerste is een ruin van bijna 7 hij is 158 hoog, red roan met een blanket met spots, zijn vader is sunflowers joy jewel en zip's jewel is inderdaad een broer van hem, een volle broer wel te verstaan!!!
hij is echt een ongeloofelijke zenuwepees, maar hij is wel superlief hoor....
hij heet officieel woldhoeve's tom cat maar dat vind ik niks dus ik noem hem al zolang als ik hem heb jack's....

de volgende is een jaarling hengst, hij staat ingeschreven bij het nederlands appaloosa stamboek, zijn vader is chewano en zijn opa van moeders kant is baccarat....
hij is leopard van kleur met voskleurige oren, manen en staart..... erg grappig om te zien *LOL*
hij heet safoij en is nogal een dombo.... want hij stoot altijd zijn kop of struikelt of de kleinste dingen....
kan altijd met/om hem lachen!!!

en de laatste is een kruising tussen een arabier en een appaloosa....jaarling hengst...
zijn moeder is onbekend bij mij maar ik weet wel dat zijn vader palousa santos is.... zijn moeder is een russische arabier en dat is ook het enige wat ik er verder over weet.....
hij was heel donker maar het ziet er nu naar uit dat hij een donkere few spot gaat worden.....hij begint namelijk een erg witte nek en kont te krijgen.... hij heet dutch devil maar is echt een schatje hoor.....

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:08

appie_rulez schreef:
zijn moeder is een russische arabier en dat is ook het enige wat ik er verder over weet.....

Toch geen schimmel per ongeluk Verward want dan hou je al snel geen kleur meer over Haha!
Maar ja Appie's zijn net toverballetjes Haha!

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 13:23

kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto kan plaatsen????
Verdrietig
ik ben namelijk niet zo heel erg handig met computers....en zou graag een foto van mij appies neerzetten...

thanx[/img][/url][/list]

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 13:29

Op de twee sticky mailtjes van Mickey bij ITP staat de handleiding hoe je foto's kunt uploaden en de uploadsites voor foto's...

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 18:26

Hoi, jouw paard is familie van mijn paard. Maar ja, zoveel am. appies zijn er nog niet in nederland dus das nog niet zo moeilijk Knipoog