Op zoek naar een stageadres in South Carolina???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Op zoek naar een stageadres in South Carolina???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 12:47

Mijn naam is Patricia van Ginderen en ik ben 18 jaar. Ik ben tweedejaars studente aan de HAS Den Bosch, in 's-Hertogenbosch. Daar volg ik de opleiding Dier- en Veehouderij met als afstudeerrichting Paardenhouderij.

In het derde jaar van mijn opleiding is het de bedoeling dat ik verschillende stages ga lopen, waaronder 1 meewerkstage.

Na lang zoeken heb ik nu (waarschijnlijk) eindelijk een stageadres gevonden in South Carolina. Het gaat hier om een ranch met painthorses.

Het is de bedoeling dat ik ongeveer twee maanden stage ga lopen, alleen heb ik tot nu toe nog niemand gevonden die met me mee wil gaan. Het wordt me wel aangeraden om samen met iemand te gaan, omdat je dan iemand hebt om op terug te vallen en je in die 2 maanden ook wat Nederlands kan praten.
Daarom ben ik op zoek naar iemand die ook een stage moet lopen, geinteresseerd is in westernrijden en het wel ziet zitten om naar South Carolina te gaan.

Als je nu nog vraagjes hebt of je hebt interesse kun je me altijd een pb-tje sturen.

Groetjes

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:43

Héé Patricia, is het gelukt!? Gaaf hoor... ik zou zo met je mee als ik kon *LOL*
Nou, heel veel succes en plezier daar, en doe ze maar de groetjes. Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:45

Wow, gaaf zeg!!! Waar ga je heen? Bij wie???

patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 17:17

Ik weet dus nog niet zeker of ik er heen kan dus voorlopig hou ik het er maar op dat ik naar South Carolina ga en verders hoor je het nog wel van me als alles vast staat

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 18:15

En als er iemand met je meegaat wat kost het dan diegene ??

patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 16:21

het kost diegene hetzelfde als mij he
gewoon de reis en de (eventuele) kost- en inwoningskosten. Verders heb ik vandaag te horen gekregen dat ik welkom ben op de racnh, dus nu weet ik in ieder geval zeker dat er iemand terecht kan. Ook zeiden ze dat ze het niet zouden vinden als ik samen met iemand kan. Ik heb meteen gevraagd of er kosten verbonden waren aan de stage en dat was niet het geval. Ze willen misschien iets van een caravan huren waar ik dan in ieder geval ik kan verblijven. Als ik het zo eens hoor kost het dus enkel de vliegreis, het visum en eventuele onderhoudskosten. Dusse, als je interesse hebt geef maar een gil! Hoef ik niet alleen en heb jij een leuke stage

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:36

wil wel maar volgend jaar doe ik nog geen blokstages van2 maanden geloof ik...
ik zou eens kunnen kijken of dat mogenlijk is..
ik doe de 4 jarige paardhouderij en management en ben 18 jaar

patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 11:55

Ik wil al in de zomervakantie gaan als dat kan, dus misschien kun je dan wel en kun je met school regelen dat je er dan al een halve stage of een hele stage op hebt zitten? Pb me maar als je interesse hebt jilleroo