Clinic Rieky Young op zondag 16 maart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:09

Erik, ik weet dat je altijd punktueel bent maar ik voorzie toch wel enige uitloop in het programma. Als rieky eenmaal haar Demo rijdt, krijg je haar zowat niet meer van het paard, vooral als ze dan vragen uit het publiek gaat beantwoorden. Ik heb tijden dat ik rieky wekelijks zie rijden
maar heb altijd vragen, ze legt gewoon te goed uit en vindt elke vraag de moeite waard om aandacht aan te besteden.
Weet je al wanneer ze de tweede keer komt.


mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 15:42

Ik heb uit de vele reakties begrepen dat de opkomst enorm groot wordt kwa bezoekers, er een beetje vroeg zijn lijkt me dan ook wel goed.
Erg gezellig zoveel mensen.

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:50

Na een bijzonder geslaagde clinic van rieky meegemaakt te hebben waar mahe (marc & hennie) de aanzet en invulling aan gegeven hebben, meent mahe dat dit op de lokatie Leusden niet meer moet plaats vinden.

het bedankje van Manege nieuw Hagenauwe aan ons was dat het goed was maar dat ze dit nu zelf wel kunnen en uit een of ander spiruteel vaag gevoel de toekomst niet verder zien zitten met ons.



Zij kunnen dit, menen zij nu wel zelf (Ha financieel natuurlijk wel ok)
Ik meen uit pb-s dat westener hetzelfde is overkomen, hadden we maar geluisterd.
Hetgeen betekent dat wij ondanks ons enthousiasme dergelijke lieden niet meer kunnen vertrouwen.

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:13

Na een bijzonder geslaagde clinic van rieky meegemaakt te hebben waar mahe (marc & hennie) de aanzet en invulling aan gegeven hebben, meent mahe dat dit op de lokatie Leusden niet meer moet plaats vinden.

het bedankje van Manege nieuw Hagenauwe aan ons was dat het goed was maar dat ze dit nu zelf wel kunnen en uit een of ander spiruteel vaag gevoel de toekomst niet verder zien zitten met ons.



Zij kunnen dit, menen zij nu wel zelf (Ha financieel natuurlijk wel ok)
Ik meen uit pb-s te mogen lezen, dat westener hetzelfde is overkomen, hadden we maar geluisterd.
Hetgeen betekent dat wij ondanks ons enthousiasme dergelijke lieden niet meer kunnen vertrouwen.

Wij wensen een ieder al het goede die met dit soort lieden nog zaken doet.

verder hopen wij dat mhn iemand vinden kan die zonder een vaag spiritueel gevoel weet hoe een paard te behandelen.

Dit bericht is zeker niet bedoeld als een natrap aan mhn( die hebben wij al van hun gehad) maar als waarschuwing aan een ieder die hier bij gesleurd wordt

Mahe gaat zeker door met het opzetten van dergelijke evenementen, zeker gezien de enthousiaste reakties van gisteren.

De lokatie is ook al bekend bij het meer en deel van de door ons uitgenogigde bezoekers

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:15

nu ja Jos het is niet zo dat eea uit sensatie geshreven wordt maar ter lering van zelfs door ons goed vertrouwen

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:42

Leuk en bevooroordeeld zijn de reakties van de personen die menen te moeten reageren.
Het geeft een wat scheve blik op het afscheid van Mahe (Marc& Hennie)
van manege Hagenauwe.
Er is iemand uit de kantine verwijdert die daar niet op zijn plaats was en dat helaas te duidelijk profileerde.
Hetgeen idd met de kwaliteit van de clinic niets van doen heeft.
Als Locy goed naar haar man en kinderen luistert zou ze moeten weten dat het af en toe beter is, lastige mensen te verwijderen ipv de sfeer te laten versteren.
De reden dat MaHe vertrekt uit de bedoelde lokatie heeft daar dan ook niets mee van doen.
Leuk trouwens van Locy dat ze eerst blij is met het van ons geleende hoofdstel en daarna ongenuanceerd meent terug te moeten trappen, de door haar gegeven indruk is niet juist en dat zou passen in het topic man en paard noemen.
Uiteraard voelt mahe zich aangevallen door mensen die menen, zich populair op te moeten stellen en niet aanwezig geweest zijn.
Gelukkig hebben(de door moddy te kontroleren berichten) een beter gevoel achter gelaten.
Het lijkt of er een ban ligt op berichten van een ieder die niet in het vrienden clubje plaats heeft van dit forum.
Doe dat forum man en paard nog eens over!!
Dit soort goed georganiseerd clinics gaan door en gelukkig blijkt uit de pb-s dat er voldoende belangstelling is.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers