Steco vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Steco vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 23:11

Ik heb begrepen dat Ben van Steco er mee gestopt is. Het klinkt alsof hij er een vervelende reden voor heeft. Op de WE in Den Bosch heb ik er nog van alles gekocht. Heel jammer dat we zo'n zaak missen, er is zal zo weinig op dit gebied. Heeft hij in Den Bosch soms grote uitverkoop gehouden of zou hij dit nog gaan doen? Of neemt iemand de zaak over?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:34

ik zal morgen ff bellen en zeggen dat jullie hem missen.
en vragen wat verder de bedoeling is.
oke?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 11:26

Ik was er een tijdje geleden nog
(gewoon in A'dam) en toen zat hij nog te vertellen dat hij verhuisplannen had. Hij wilde uitbreiden en op een betere locatie gaan zitten, liefst bij een grote manege. Hij zei toen dat hij bezig was om te kijken of er misschien mogelijkheden waren om zich bij Wennekers in Aalsmeer te vestigen. Dus ikke al helemaal blij, want da's voor mij natuurlijk zo'n beetje om de hoek, nog handiger dan in A'dam....

Ik hoop dus stiekum dat hij nu bezig is met een winkel elders. Zou er vreselijk de schurft over inhebben als ik nu voortaan naar Den Haag moet voor m'n spulletjes......

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:41

Wat ik van Jos (wennekers) hoorde was dat hij het voor een westernwinkel nog iets te vroeg vindt ,misschien over twee jaar, maar je weet maar nooit wat Jos in petto heeft, maar Wennekers wil wel (is hier al heel hard mee bezig) eerdaags westernwedstrijden gaan organiseren , waarschijnlijk eerst onderling, maar het is gewoon een super lokatie om er ook grotere wedstrijden te gaan houden.
Enne oja volgens mij is Barry echt gestopt hoor Huilen maar goed de Kalverhoek is ook aardig dichtbij ............

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 20:09

Maar de Kalverhoek is niet echt goedkoop, of wel?? Tja, westernspullen zijn sowieso altijd redelijk geprijsd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 20:51

Dat zou ook goed nieuws zijn, wedstrijden bij Wennekers! Is de bodem daar geschikt voor reining?

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:52

Nee nog niet , maar Jos is nu zelf ook western aan het rijden en heeft een quarterhengst en merrie gekocht en dan merkt hij zelf wel hoe en wat met de bodem. De bodem is best goed maar kan veel beter . Weet niet of jullie bekend zijn met wennekers maar de grote half open bak is nu ook dichtgemaakt dus we hebben nu twee binnenbakken en twee buitenbakken en aardig goed aan de maat, maar als er verandering in komt dan zal ik het wel melden. Maar hoor graag reacties (positief) want hoe meer reacties (geef ik door aan Jos) hoe sneller het allemaal doorgaat. En wat betreft de Kalverhoek , ja westernspullen zijn duur , maar je doet er wel lang mee (tenminste ikke wel Tong uitsteken )

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:34

Weet iemand al hoe het zit met Steco?

Ik ben dit weekend even langsgegaan en inderdaad dicht, winkel leeg. In de etalage staan nog wel wat spulletjes, maar de winkel is door de buren in gebruik genomen als opslagruimte.

Balen, ik heb nog een tegoedbon liggen. Die kan ik zeker weggooien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:36

Of de duvel ermee speelde, ging mijn laars een week na de sluiting kapot, terwijl ik er een jaar garantie op had gekregen..... Typisch geval van Helaas Pindakaas ben ik bang.
Wel balen, heb er vorig jaar een keidure waxjas gekocht, en wilde er nog een keer zo'n op maat gesneden dood lammetje in hebben Haha! maar die kan ik nu ook wel op m'n buik schrijven.... Boehoeeeee ik wil Steco teruhuuuuug!!!!

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:18

Volgens mij heeft Arthur alles van Barry overgenomen. Hij is gestopt omdat hij te weinig omzet draaide, tenmiste dat heb ik dan weer gehoord!
Hadden we toch meer spulletjes moeten kopen met z’n allen!

Ik mis hem ook nu al! Ik moet een nieuwe broek!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:38

Hij is gisteren bij ons op stal geweest met een restant aan hoofdstellen, en ik heb mijn slag geslagen...

Ik ben nog nooit in de winkel geweest, en dat gaat er nu ook niet meer van komen. Zou niet verkeerd zijn als hij ergens anders een nieuwe winkel zou beginnen....de Kalverhoek als enige optie op het gebied van westernspullen in Noord Holland is een beetje weinig.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 00:55

Als Arthur slim is dan begint hij hier een dependance Haha!
Of hij gaat franchise Knipoog
Beetje centrale plek, makkelijk bereikbaar en alle spullen op voorraad. Lips are sealed

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 01:17

De dependance van Arthur is er al hoor...op de Kalverhoek...dat is toch best wel dichtbij?

mixie
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 07:57

1 maart opening winkel D-STAR Western Wear in Wormerveer.
Zie www. dstar-westernwear.com

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:20

Hee, dat biedt perspectieven. Is dat alleen westernkleding of ook kleding voor paarden? Zadels, hoofdstellen enz....?

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:17

De link is opgenomen onder de shops, dus alle info is daar te verkrijgen.

mixie
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:03

zadels,hoofdstellen, showkleding, broeken, laarzen, dekens en anderen vezorging artikelen voor het paard staartzakken, hoods, lifestyle artikelen en linedance artikelen vanalles kom maar een keer kijken 1 maart gaan we open zaanweg 66 in wormerveer

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:12

Mixie: genoeg gratis reklame Haha!, iedereen gewoon hop naar de winkel nu Schijnheilig