Westernspullen duur!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:52

Carys schreef:
Off topic: zoals bij heel veel andere dingen op Eenmaal Andermaal. Die eindeloze discussie over prijs, uiterlijk enz. Er wordt iets te koop aangeboden en dan gaat een ander het wel even voor je bespreken!!!!!! Misselijk Je MAG het kopen, het HOEFT niet. Doen die mensen dat bij de AH ook?


Ook even off topic: Ja dat doen de mensen bij de AH ook Afdingen op de bloemen....

Ontopic: Ik ben het met je eens dat er niet gediscussieerd hoeft te worden in topics op EA. Heb je interesse, reageer je, zoniet, houd je je mond!


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:39

Cassidy"]
Maar ik ga off topic. Er werd een vergelijk gemaakt met de AH, dat je daar ook niet op boodschappen kunt afdingen. Wat denken jullie hoeveel omzetsverlies de AH heeft geleden? Mensen gaan bewuster inkopen doen, en geven tegenwoordig de ALDI en de LIDL de voorkeur. Een kar vol met boodschappen, vergelijk eens wat je voor hetzelfde bedrag bij de AH in je kar hebt? Mensen dingen niet af voor een bosje bloemen. Mensen mijden de dure winkels....en dat is een heel andere manier van protesteren.
[/quote]

Die mensen die komen niet naar de AH toe om te vertellen dat ze nu naar de ALDI en naar de LIDL gaan voor hun boodschappen...En over dat bosje bloemen: Bij ons wel-->Zaterdag nog

[quote="Cassidy schreef:
Koop een auto, laat hem op je naam zetten zonder er maar een meter mee te hebben gereden, en verkoop hem daarna. Je bent een kwart van de aankoopprijs kwijt. Minstens. Het bedrag wat de persoon in kwestie voor het zadel vroeg is misschien nieuwprijs, of de kostprijs. Als het echt zoveel heeft gekost heeft hij of zij het niet goed gedaan. En ik denk dat hij of zij dan nog veel plezier zal beleven aan het kijken naar een voor die prijs niet te verkopen zadel.


Als ik mij niet vergis heeft een zadel een stuk minder afschrijving dan een auto en dat merk je aan de prijs. Daarom lijkt een zadel mij nooit een slechte investering. Een auto kun je afrijden, ookal verzorg je hem nog zo goed Haha! Een zadel niet (dan ga ik wel uit van een kwalitatief GOED zadel, Billy Cook).

Verder snap ik jou heel goed Cassidy, maar toch vind ik dat je die discussie niet aan kunt gaan in een topic op EA. Als je dat dan echt wilt, dan doe je dat per PB vind ik Lachen


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:47

Misschien per PB de eventuele koper(s) waarschuwen. Aan de andere kant denk ik: wanneer je een zadel koopt lijkt het me dat je je erin verdiept. Je koopt toch ook geen Suzuki voor de prijs van een Porsche??? Daar verdiep je je toch ook in? Prijzen vergelijken etc. Wanneer mensen dat niet doen zou ik ze lekker laten, denken ze de volgende keer misschien wel na! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 47 bezoekers