Westernspullen duur!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

olds
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:33

ik vind over het algemeen de westernspullen niet te duur.
soms wel, maar dat verschilt per winkel.


westernworld schreef:
toch moet er nog iets van mijn hart,dat zadel in e.a kost in amerika 480 dollar,dus de kritiek die er op was is terecht,ik vind het niet netjes dat als je een zadel verkoopt,gewoon drie keer over de kop gaat omdat je denkt dat niemand het merk kent.
rinus

als hij in amerika 480 kost + 120 verzending + 150 btw dan is het totaal 750dollar = 1/2 jaar oud dus 800 euro.
het was de vraagprijs dus 1000 kan ook mischien wel?
dat is lang geen 3 x over de kop zoals rinus omschrijft ( hij vond dat niet netjes, maar verkeerd voorrekenen is ook niet netjes.)
en de meeste mensen willen een zadel passen en voelen en zien i.r.l., dus als je hem zelf haald kost ie minimaal 800 met alle risico's van dien, beschadiging, vermissing, nietpassen, slechte kwaliteit enz. en voor 1000 kan je hem hier kopen , passen , voelen en zien voordat je hem koopt.


de zadels op jou site kosten gemiddeld ook 2500 euro en daar staat ook geen merk bij wat bij iedereen bekend is.
www.westernworld.mijnwinkel.nl
en die zadels kosten in de usa ook geen 2500 euro, ik denk geeneens 750.
dus dat is meer als 3 keer overde kop zoals jij het berekent , toch???
jij hebt dan mischien een winkel wat een hoop kosten met zich mee brengt, maar daar hebben de meeste klanten geen boodschap aan.


olds
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:08

ik had net mijn huiswerk gedaan.
cherokee reiner $900,-
rinus 2300 euro
bewijs http://www.arizonas.co.uk/catalogue/aca ... es_15.html

dus rinus word er wel rijk van hoor Knipoog
gun ik hem van harte, maar dan moet ie niet iemand beschuldigen van wat ie zelf nog erger doet

en de rekensom: 750 dollar was een maand of 6 a 9 geleden dik 800 euro.
en daar had ik achteraan de risico factor bij gezet.
dus voor dik 800 risico lopen op een kl...te zadel, of voor 1000 gewoon even kijken , passen en mischien kopen.

olds
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:31

Sugarmiss"]
[quote="olds schreef:
cherokee reiner $900,-.


Price: £900.00


En gun Rnius nou toch een goedverzorgde oude dag Haha!
[/quote]
ponden euro dollars, er zit zowiezo een groot verschil in de prijs, en hij met zijn zaak koopt ze waarschijnlijk wat voordeliger( weet ik niet, voor dat het verkeerd valt Knipoog )
ik ken rinus niet, lees alleen altijd dat ie lekkere sate's maakt.
en gun iedereen een goedverzorgde oude dag.

maar altijd dat gez..r over de prijs als mensen geen interesse hebben, gelukkig dat nieuwe topic van cary.
ik schrijf hier nooit veel eigelijk, maar lees altijd mee ( niet actieve bokker, ik heb ook nog geen bokt petje), maar dit begon me toch wel wat te vervelen.

olds
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:54

al vier maanden oud!

dan denk ik, gezien de meeste reacties op bokt, 150 a 200 euro. Verward

olds
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:20

ten eerste heb ik sate's niet gegeten en ken ik cornelie niet.
ten tweede , je (test)site is gewoon online en stond nog maar heel kort geleden in je profiel, met de genoemde prijzen.
op je niuewe site zag ik even geen prijzen, dus ga ik uit van je andere (test)site , prijzen in euro's.

ik weet niet voor welke prijs dat andere zadel is gekocht, dus jouw conclusie dat zij er 700 voor heeft betaald, en dus nu dikke winst wil maken, gaat mij wat te kort door de bocht.

en mocht ik een hoop eurotjes willen uitgeven voor wat westernspullen, dan zal ik jou zeker even bellen

olds
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:43

dat ik nu met jouw woorden te gebruiken , tegen jouw aanschop, daar voel je je zeker door aangesproken, maar het hele gebeuren onstond pas toen onder andere jij en nog een paar tegen andere aanschopte, en daar werd alleen gezegd: " mag de waarheid niet gezegt worden, en ik wil mensen waarschuwen".

nu gaat het jouw zaakje aan en is het ineens allemaal niet eerlijk en correct.

het topic begon over dat iedereen zat te zeiken over vraagprijzen van anderen, en dat dat maar normaal was ( gelukkig vonden sommige dat niet)

en jij en ik weten de aanschaf waarde niet van dat blauwe zadel, en dat die aanbiedster niet meer reageert vind ik ook niet zo gek .

als je wilt weten wie ik ben, mijn naam is henk, 34 jaar, magazijnmedewerker , samenwonend, 2 paarden een hond een geit, kortblond haar, rokend, ...

olds
Berichten: 31
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:07

discusie tussen rinus en henk is via PB opgelost.
ontopic : paardensport in het algemeen is duur, engels, western , niet alleen de spullen, ook de paarden , stalling , veearts, enz enz

prettige avond nog,

henk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 12 bezoekers