Westernspullen duur!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:42

Off topic: zoals bij heel veel andere dingen op Eenmaal Andermaal. Die eindeloze discussie over prijs, uiterlijk enz. Er wordt iets te koop aangeboden en dan gaat een ander het wel even voor je bespreken!!!!!! Misselijk Je MAG het kopen, het HOEFT niet. Doen die mensen dat bij de AH ook?
On topic: vaak kun je iets zelf goedkoper importeren. Alleen, sommige dingen wil je toch eerst zien/voelen. En het kan dus ook erg tegenvallen van een fotootje. Zoals bij alles is kwaliteit toch te merken aan de prijs, helaas Knipoog
Ik vind goede western spullen over het algemeen wel duurder dan engels spul. Maar, wij hebben lekker veel meer variatie!!! en show!!!!


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:08

Ludo schreef:
Ook even off topic: Ja dat doen de mensen bij de AH ook Afdingen op de bloemen....

Ontopic: Ik ben het met je eens dat er niet gediscussieerd hoeft te worden in topics op EA. Heb je interesse, reageer je, zoniet, houd je je mond!


Ben een topic gestart!!! Op Eenmaal Andermaal, maar daar zal het wel niet thuishoren. Hopelijk heeft de moddie er een goed tehuis voor....

Wat betreft allerlei prijzen: persoonlijk ben ik van mening dat veel mensen de F voor de E ingewisseld hebben. Dat scheelt nml omprijzen!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 00:02

Het zal wel komen omdat het laat is hoor, maar lees ik wat over sateh!?
Waar gaat dat dan over?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:44

Kost dat nou???
Super vet gaaf (ik heb kinderen)!!!!!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers