Veulen uit Paint wordt nooit een Quarter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 23:18

Ik ben benieuwd welk ras Wimpy dan in 2002 onder zich heeft... Knipoog (Maar vooruit, ik zal ook eerlijk zijn, voor iemand met veel ambitie in de westernsport is de quarter toch wel de beste keus...slik... Schijnheilig )


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 08:24

Wimpy, mag ik vragen wat jij onder recreatief rijden verstaat? Ik heb namelijk niet de ambitie om met Escala wedstrijden te rijden (tsja, misschien ooit toch eens een beginnerswedstrijd om onze blik te verruimen, niet alleen maar tussen dezelfde paarden in dezelfde bak...maar dan kan ik ook eens vragen of ik gewoon een keer op een andere stal mag komen rijden natuurlijk...) maar ik wil wel degelijk Escala's training bij houden. Ze (oke oke, arabier, geen "echte" Knipoog) is leuk reining getrained (voor een arabier dan he Knipoog) en ik vind het wel belangrijk om dat er in te houden, dus ook al rijd ik voor mijn plezier, toch ook die lessen e.d er bij. Hoe denk jij dat een "recreatieruiter" het beste een stukje training bij kan houden van zijn/haar westernpaard? Want eerlijk is eerlijk, ik train natuurlijk niet zo als een wedstrijdruiter, lijkt me duidelijk. Maar goed, Escala is dus arabier van 11, gezond en in conditie, heb je misschien ideeen over hoe ik haar het beste bij kan houden? Ze is immers ook mijn "leerpaard" waar ik alles van kan en wil leren (om mee te beginnen). Na haar komt er wellicht een ander paard en misschien wel iets meer ambitie. Maar goed, ik ben een beetje een "softie" dus Escala verkoop ik nooit...dus ik hoop dat het nog minstens 10 jaar duurt voor ik aan een ander paard toe ben! Of een betere baan vinden...kan ik er wel 2 betalen... Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:01

Uhm...zouden ze in dat artikel misschien bedoeld hebben dat de ruiter 1 keer per week getrained werd door een instructeur en dat hij/zij de 4/5 dagen er na zelf die training toe moest passen op het paard... Verward Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat het de bedoeling is geweest om het paard maar 1 keer in de week te trainen... Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 22:14

Ik ben het helemaal met je eens Sugarmiss!!! Ik wou dat ik zo'n "tuin" had...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers