Nieuwe fotos van Holly

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 12:28

Holly is ondertussen alweer bijna 3 maanden oud en ook al aardig gegroeid. Ze is een palomino gebleven (even hebben we getwijfeld of ze een hele lichte sorrel zou worden) wat ik erg mooi vind. Ik denk dat we wel een goede veulenopfok gevonden hebben voor als ze over een aantal maanden van de moeder af gaat, maar als jullie nog goede veulenopfok stallingen weten, dan hoor ik het graag! Liefst binnen een straal van ongeveer een half uur rijden van Eindhoven.

Hier is ze dan:
Afbeelding

Afbeelding

Lief he!

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!


Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 18:42

Een sorrel is een vos. De kleur kan van heel licht tot koffie vos gaan. De manen en de staart hebben de zelfde kleur als het lijf. Bij Holly is dit niet het geval, de manen en staart zijn bijna wit en dus is ze een palomino.

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 17:08

Ha Caballo,
Wat toevallig dat je denkt dat Holly wel eens een golden palomino kan worden. Hierover heb ik pas wat gelezen, dat een palomino die heel erg licht geboren wordt goudkleurig kan worden. Ik zou dat erg mooi vinden! Ik ben benieuwd hoe ze er later uit gaat zien. Ik zal in elk geval regelmatig fotos van haar hier neer zetten, dan kun je het ook bij houden of ze werkelijk ´goud´wordt. Kun jij misschien een foto van jou paarden op bokt zetten? Ik ben nu best nieuwsgierig hoe die er uit zien!

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-01 12:38

Wat een mooi veulentje zeg! En de moeder mag er ook zijn! Ik hoop dat Holly ook zo´n mooie palomino wordt. Zo als het er nu naar uit ziet wel, maar je weet natuurlijk nooit! Volgende week gaan mijn zus en ik weer naar haar kijken, eind augustus begin september zal ze gespeend worden en komt ze wat dichter bij ons thuis te staan in de plaats Handel. Dan kunnen we haar wat vaker bezoeken en beginnen met wat basis dingen als poetsen, hoefjes geven wandelen en zo. Dat doet de eigenaar van de merrie ook al wel een beetje dus dat zal niet zo´n probleem geven.

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 09:20

Ha Claudia,
Leuk paard zeg! En wat apart dat ze zo enorm van kleur veranderd in de zomer en de winter! Je krijgt zeker wel van die reacties als: heb je een ander paard gekocht? De kleur lijkt inderdaad op die van Holly, maar ik geloof toch dat Holly iets donkerder wordt. Ik ga volgende week weer naar haar toe en dan verwacht ik dat ze een stuk verder door de rui heen is en dan kan ik hopelijk beter zien wat voor kleur ze ongeveer gaat worden.

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 5 bezoekers