Ebay fraudeur ontdekt??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Ebay fraudeur ontdekt??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 10:51

Ik ben voor mezelf een zadel aan het zoeken op ebay. Er staat een schitterend nieuw billy cook showzadel te koop, zonder minimumprijs!! Leek mij wel wat maar er stond geen maat bij. Dus toch maar even vragen een de verkoper. Hij had overigens nog geen enkele feedback staan en dat vind ik soms ook wat 'tricky'. Ik vroeg de maat en ik kreeg dit als antwoord:

iy has full quarter,
if you are intersted reply

Hmm, beetje vreemd vond ik dit. 2 minuten later kwam dit mailtje:

so, you want the saddle?

Toen heb ik maar beleefd geantwoord dat ik best zo'n zadel zou willen heben hoor Haha!
Zijn antwoord:

i can sell the saddle now, i have a problem, my brother had a car accident in Europe, Romania, and i need the money to go home, thats way i sell it, i recieved the saddle from my uncle, its new.
so, i tell you that i accept 600$ now,
The payment will be via Money Gram and the shipping via UPS , FedEx or Romania or Romania Post Service.
reply

Jaja Verward Ik zei toen dat ik dat best wel wil mits hij het gebruik van een borgbureau accepteerde. Hij weer:

yes, i know but i don't have time, the escrow takes few days for that, i need the payment tomorow and i will ship you the saddle tomorow too.

Ik schreef toen dat ik daarmee echt niet accoord kan gaan. Maar zei ik, natuurlijk mag je het zadel opsturen, dan betaal ik zodra ik het binnen heb Cool Hij weer:

Lachen, really, but i can't do that,
i can ship you the saddle and i will give you the scanned paper from Romania Post Service, or you will send half firts, and when the saddle arrive the other half.

Uiteraard ga ik ook hiermee niet accoord. Ik heb hem veel succes gewenst met de veiling. Dat vind ik dus wel jammer, de veiling loopt nog steeds en ik denk dat als de uiteindelijke koper betaald, er geen zadel komt Maar ja, het kan ook gewoon een eerlijke verkoper zijn.......

En ik ga maar weer verder zoeken naar een zadel *LOL*



cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 12:01

Tja, zadels kunnen sowieso alleen met airmail dus dan moeten ze hooguit 2 weken op de centen wachten. Maar ik ben echt benieuwd hoe deze veiling af gaat lopen Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 14:21

4 dagen is vaak luchtpost en weken is vaak met de boot. Soms zit daar veel verschil in qua kosten maar soms is het verschil maar 1 of 2 dollar. Volgens mij ligt het er ook aan waar in amerika het vandaan moet komen. Ik heb al 3 zadels gekocht op ebay en dat is eigenlijk telkens nog prima verlopen dus ik denk dat de 4e binnenkort ook onderweg is Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers