waar rijden jullie mee, en waarom?

Moderators: Angela, SayaJones

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:47

Als ik binnen (nouja, in de buitenbak) rijd, gebruik ik een bosal. Nu sinds een ruime maand en dat gaat prima. Buiten reed ik met m'n gewone (engelse) hoofdstel met bustrens, maar dat is nu een beetje stuk (teugel doorgebeten) dus nu wil ik eigenlijk meteen heel iets anders. Was eerst van plan om m'n dikke bustrens aan een westernhoofdstelletje te hangen, maar nu zit ik aan een mechanische hackamore te denken voor buiten. Dat bitloze bevalt me wel heel erg, en Sam ook. Kan natuurlijk ook met m'n bosal naar buiten maar dat durf ik nu nog niet goed. Waarom weet ik ook niet, zit tussen m'n oren denk ik Knipoog

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:02

Hm, dan zal ik misschien toch eens met m'n bosal naar buiten gaan Haha!
Het vervelende (nouja....) is alleen dat Sam er in de bak nooit vandoor gaat ofzo, hij schrikt hooguit nog wel es van de ganzen van de buren die hij wel hoort maar niet kan zien. Dat blijft dan beperkt tot een sprongetje zijwaarts. Dus ik heb nog nooit tijdens het rijden in de bak een noodremgevalletje gehad. Buiten ook niet hoor, ook daar blijft het eigenlijk beperkt bij opzij springen voor iets engs, maar ik heb gewoon het stomme idee dat ik, ALS hij er eens vandoor gaat of langer hard wil galoppen dan ik ik met de gebakken peren zit met m'n bosalletje en de waslijnen.
Ik vind trouwens zelf de bosal die ik heb (van Cl@udia dus Lachen ) aardig hard maar ik heb nog nooit een andere gezien dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. De meeste mensen die hem voor het eerst zien/voelen schrikken er zelfs van. En dan nog vragen ze of ik het niet eng vind zo zonder bit. Terwijl ik gewoon in de bak rijd Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie