waar rijden jullie mee, en waarom?

Moderators: Angela, SayaJones

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 11:36

zit inderdaad tussen je oren Haha! . Had ik ook last van totdat Lois me eens goed de oren uitspoot. Hij ging er flink vandoor toen ik met m'n gewone d-trens reed. ik trok z'n neus tot op z'n buik maar hij bleef scheuren. Toen kwam bij mij het besef dat ik hem toch niet kan stoppen als ie echt wil racen en ben ik ook naar het bos met de bosal gegaan. Ik train ermee in de bak en ben eens goed de Pat Parelli noodstop gaan leren (uit balans brengen door afbuiging) en heb nooit meer het probleem gehad van onstopbare racepartijen. Ik rijd nu eigenlijk altijd met bosal en niet alleen in de bak.

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:10

Dat ken ik ja. Lois is gelukkig ook redelijk onverstoorbaar, maar ik ben ook altijd bang dat ie er ooit weer eens vandoorgaat, want na die laatste keer heb ik een hele tijd niet meer durfen galopperen in het bos (scheiterd). Ik heb zelf ook de bosal van Claudia en heb er ook door haar mee leren rijden en ik weet ook dat ik hem zo min mogelijk moet gebruiken. Ik kan hem dan ook goed op m'n zit rijden en als ie er een keer vandoor wil gaan heb ik de noodstop altijd nog Knipoog

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie