tinkie kan sliding stop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 09:57

voor de wagen nog wel!!!ik heb op mijn concourswagentje geen rem zitten maar de rem op tinkerbell zit er wel errug goed op.als ik ho zeg dan sliden we zo accut naar de stop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 10:13

*LOL* *LOL* *LOL* Foei Sanderijn, Welshes kunnen niet sliden, da's voorbehouden aan QH's, dat heb je nou toch zo onderhand wel geleerd??? Dus zullen we onze karrepaarden maar verkopen en een "echte" aanschaffen? *LOL* *LOL* *LOL*

Hihi, dus die gekke Tink maakt er al een spelletje van voor het wagentje? Leuk dat ze er zo'n lol in heeft!!!!

Groetjes, Sonja

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 10:15

*LOL* *LOL* *LOL* LOL!!! Uhoh....nou moet ik ff wat meer tekst verzinnen, anders heb ik een one-liner...en dat mag niet...Escala kan trouwens ook leuk stoppen hoor...voor een arabier... Schijnheilig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 10:16

ja mijn vader vroeg me of er een rem op het wagentje zat.ik zeg nee maaar dat hoeft ook niet want tink die remt voor twee!ik moet ook niet als we in draf zijn perongeluk ho maar zeggen want dan staat ze echt gelijk stil.gelukkig heb ik een broek eraan anders zou de zweng zo tegen haar achterbeentjes klappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 09:20

Voor dat iemand gaat beweren dat WPNérs en duitse/belgische warmbloeden etc.niet kunnen stoppen. Ga maar eens kijken op de eerste de beste springwedstrijd, de beste stops zijn meestal vlak voor een hindernis.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 09:26

inderdaad ja, dat viel me laatst bij een springconcours ook al op. Ik zei toen nog tegen een vriendin "die man kan beter western gaan rijden want z'n paard heeft echt talent Haha! ".