Western uitrijdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Western uitrijdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 21:41

Ik heb het ook al gevraagd bij vraag maar raak, maar die doen niet zo into western geloof ik.
Heb je uitrijdekens voor westernzadels en zo ja, wie weet waar ze te koop zijn?

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:43

jah ze schijnen er wel te wezen ergens bij een duitse firma maar waar??!?!?! weet ik niet

DubbelFun

Berichten: 88659
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 00:01

Je bedoelt zo'n deken met een gat in het midden waar een zadel in past Verward Van western heb ik die nooit gezien, maar zou een 'engelse 'niet passen rond de zitting alleen Verward

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 08:23

ja dat past
alleen zitten je beugels onder het dekje door, maar dat is niet erg hoor, dan zit je zelf ook met je bovenbenen lekker warm Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 08:43

Ik heb een western uitrijdeken. Met kleine musketon haken die je aan de achterste singeldingen (uhm rigging??) kan bevestigen. En uiteraard een reetveter zodat alles op zijn plek blijft. Lekker warm 's winters.

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 10:01

Hoi,

ik heb gewoon een 'Engelse' uitrijdeken, alleen dan maatje XXXXXXXXXL Haha! Past prima rondom mijn westernzadel heen!
En als het heel koud is en ik ben wezen trainen (ik train altijd in een buitenbak, een half uur bij mij vandaan) dan heb ik ook nog zo'n losse wollen halsdeken, maatje Shire ofzo (heerlijk groot voor mijn Arabiertje), en ook lekker warm voor jezelf. Deze zijn namelijk zo groot dat ze meteen over je benen heen vallen en dat is nu wel heel handig!

Krista

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 13:52

Ik heb hem zelf gemaakt van een oude wollen deken, precies op maat van m'n eigen zadel. Kost geen drol en je kan hem precies aan je eigen wensen aanpassen.

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:12

Ik heb er toevallig eergisteren een gekocht, volgens mij is hij eigenlijk voor een dressuurzadel, maar dat gaat prima met een westernzadel. Gisteren bij een wedstrijd gelijk gebruikt bij het warm- en uitstappen. Het deken gaat voor de knop met klitteband vast waardoor ik er ook nog heerlijk met mijn benen onder kan: lekker warm want ik ben een enorme koukrimper Knipoog

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:02

hmmm ik gebruik altijd gewoon een zweetdeken. die trek ik tot over de knop en dan lekker gaan zitten en dan de borstflappen terugslaan over je benen .. lekker warm. ik doe niet zo moeilijk om een aparte deken te gaan kopen. daar heb ik nuniet eens het geld voor. ik moet al sparen om een ander zadel te kopen. want baily ontwikkeld zijn spieren een beetje snel
heb ik weer