gebakken banaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 22:17

SuperPepeijn schreef:
wat pas echt lekker is 4 grote bananen kopen en in schil op de bbq. na tijdje gaan ze open en erin bruine bastardsuiker en flink wat ammaretto en chocoladesaus gieten. dan lepeltje erbij en eten maar. na 4 ben je flink teut. of als je SP heet, na 1 al Tong uitsteken


Mijn ouders deden dat altijd met cointreau erin. Schijnt lekker te zijn ik hou persoonlijk niet zo van banaan dus laat maar Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:03

nou doe mij maar koude banaan ff 5 minutjes in de vriezer dat ze koud zijn en chocolade smelten en er over heen doen en weer ff in de vriezer zodat het chocolade hart en koud is (dat het niet bevriest Schijnheilig ) enneh slagroom Vingers aflikken er bij en smullen maar! Vork

Malakeh Arabians * Breeder of the Beautifull Arabian Horse.*

Neem een kijkje op onze nieuwe website!! http://www.malakeharabians.webs.com

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:25

ik weet het ook niet maar ik denk dat nikkiemisty wel gelijk heeft, maar ja, ik weet niks van kooken, ik heb een keer 2 CUPS zout in de rijst gedaan terwijl er aleen maar 1½ tablespoon in moets Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 23:03

ik zit hier gewoon van te watertanden, ga het morgen meteen uitproberen.
en ja wentelteefjes(omgekeerde hondjes)of hoe je ze ook noemen wilt zijn ook errug lekker.

hier meteen het recept.

een eitje klutsen en hier 2 dl melk bij gieten en goed mengen.
oud brood in het mengsel liggen tot deze helemaal doordrengt is.
op een hoog vuur met iets boter in de pan snel aan beide kanten bruin bakken.

serveren met suiker en met kaneel.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: friezenfan2, jadeken, linoleum, Oehlala, SemrushBot en 86 bezoekers