aaah ongesteld :(

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

aaah ongesteld :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 16:27

pfff als ik ongesteld ben geworden dan krijg ik die dag altijd een vreselijk eetbui Bloos! dan ga ik naar de winkels en koop eten, en dat moet ik dan ook echt opeten van mezelf Scheve mond

En als ik nou nog gezonde dingen koop dan is het niet erg maar ik koop chocola enzo.. Heb net zo'n bonbonbloc ding gegeten en 2 pakjes bamisoep en ik ging de chocopasta pot uitlepen aaah en nu ben ik echt super misselijk Verdrietig

Hebben jullie ook altijd vreetbuien als je ongesteld ben geworden?


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:29

Ik heb het altijd de week ervoor, tijdens mijn menstruatie ben ik meestal niet lekker dus vreet ook niet veel.
Ervoor vreet ik echt alles! Bloos Chips, chocolade, koekjes, snopejes, alles wat we hebben!

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:29

Ik heb ook altijd last van vreetbuien als ik ongesteld ben. Het is niet zo dat ik mezelf misselijk eet, maar loop wel de hele dag door allemaal lekkere dingen te snoepen en t hele huis overhoop te halen op zoek naar lekkere dingen als er niet zoveel in huis is.

Pino, de super Fjord!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:55

Ja, dat heb ik ook zo erg. Moet deze week ongesteld worden en wordt erg chago als ik niets t eten kan vinden!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:02


Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:48

*zucht* dat klinkt heel erg bekend.. eet mezelf ook misselijk aan chocolade, chips en koekjes.. als ik niet meer misselijk ben ga ik weer door... Scheve mond

Profiel update!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:01

Zie het topic van SinESappel Lachen

Deze gaat op slot.

Het leven is een gebakje!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: m9ara, Tazzey en 18 bezoekers