Blauwe chocolade gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Blauwe chocolade gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 20:12

Misschien kun je de chocoladetwbletten nog door iets vervangen.

Chocolade babyvoeten kwam ik net tegen, maar weglaten kan ook prima.

Het is sws al top om zo'n taart te krijgen.

Afbeelding

Angelaa2
Berichten: 4226
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 20:22

AyDeeDee schreef:
Bedankt allemaal.
Misschien kan de discussie over roze chocolade ergens anders verder gevoerd worden gezien dat niet zo veel te maken heeft met mijn vraag, maar bedankt voor de tip mama3! Ik denk niet dat er nog zo heel veel babyshowers zullen komen maar deze zwangerschap zag ook nog niemand echt aankomen dus wie weet :+

Omtrent mijn vraag, ik heb toch besloten de versiering bovenop anders te doen en er een leuke prikker in te doen. Vind het ook leuk om met een mal zo'n reep na te maken hoor maar alles wat ik/we gaan maken is al zoveel werk dat ik het in deze situatie maar even simpel oplos :)


Hema heeft sinds kort leuke versiering in het assortiment; https://www.hema.nl/eten-drinken/gebak/ ... 80011.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 20:30

Mama3 schreef:
Misschien kun je de chocoladetwbletten nog door iets vervangen.

Chocolade babyvoeten kwam ik net tegen, maar weglaten kan ook prima.

Het is sws al top om zo'n taart te krijgen.

[ [url=m/fyDUG8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb idd ook baby voetjes als decoratie besteld, lichtblauwe :D thanks voor het meedenken!


Angelaa2 schreef:
AyDeeDee schreef:
Bedankt allemaal.
Misschien kan de discussie over roze chocolade ergens anders verder gevoerd worden gezien dat niet zo veel te maken heeft met mijn vraag, maar bedankt voor de tip mama3! Ik denk niet dat er nog zo heel veel babyshowers zullen komen maar deze zwangerschap zag ook nog niemand echt aankomen dus wie weet :+

Omtrent mijn vraag, ik heb toch besloten de versiering bovenop anders te doen en er een leuke prikker in te doen. Vind het ook leuk om met een mal zo'n reep na te maken hoor maar alles wat ik/we gaan maken is al zoveel werk dat ik het in deze situatie maar even simpel oplos :)


Hema heeft sinds kort leuke versiering in het assortiment; https://www.hema.nl/eten-drinken/gebak/ ... 80011.html


Thanks voor het meedenken ook! Ik heb vanmiddag alles al besteld ook de suiker decoratie met idd iets soortgelijks als dit!