Greenchef gerechten uitkiezen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KB12
Berichten: 516
Geregistreerd: 01-06-21

Greenchef gerechten uitkiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 18:51

Hallo hallo,

Hoe kiezen jullie de greenchef gerechten uit? Ik ben nu mijn eerste box aan het bestellen, maar zie nergens ze mogelijkheid om de gerechten zelf te kiezen. Kan dit soms pas na dat je besteld hebt?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:52

Klopt, je kan beter vooraf even kijken wat er op het menu staat en zo kiezen in welke week je je eerste box wil hebben, pas na betaling kan je ook daadwerkelijk kiezen uit de gerechten van die week.
Ik neem aan dat je al gebruik maakt van een code voor een gratis box toch? Anders moet je ff roepen dan betaal je alleen de verzendkosten.

KB12
Berichten: 516
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 18:54

Alwiene schreef:
Klopt, je kan beter vooraf even kijken wat er op het menu staat en zo kiezen in welke week je je eerste box wil hebben, pas na betaling kan je ook daadwerkelijk kiezen uit de gerechten van die week.
Ik neem aan dat je al gebruik maakt van een code voor een gratis box toch? Anders moet je ff roepen dan betaal je alleen de verzendkosten.


Oh echt, ik heb een code van 50 procent. Heb jij er een van een gratix box? Zo ja, wil je deze dan delen met mij? Bedankt alvast!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:55

KB12 schreef:
Alwiene schreef:
Klopt, je kan beter vooraf even kijken wat er op het menu staat en zo kiezen in welke week je je eerste box wil hebben, pas na betaling kan je ook daadwerkelijk kiezen uit de gerechten van die week.
Ik neem aan dat je al gebruik maakt van een code voor een gratis box toch? Anders moet je ff roepen dan betaal je alleen de verzendkosten.


Oh echt, ik heb een code van 50 procent. Heb jij er een van een gratix box? Zo ja, wil je deze dan delen met mij? Bedankt alvast!


Heb je net een pb gestuurd, je betaalt dan voor je eerste box alleen 5,99 verzendkosten, kun je 3 gerechten voor 2 personen mee doen.

Edit: mochten mensen dit lezen en ook graag willen stuur dan even pb want de code die ik heb kan maximaal 10 keer gebruikt worden :)

KB12
Berichten: 516
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 19:00

Alwiene schreef:
Heb je net een pb gestuurd, je betaalt dan voor je eerste box alleen 5,99 verzendkosten, kun je 3 gerechten voor 2 personen mee doen.


Oh echt, hartstikke bedankt! Ik zie net dat ik volgende week niet kan laten bezorgen, pas vanaf 29/1. Er is dus geen mogelijkheid om mee te doen aan het bezorgen of kiezen van het menu van volgende week?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 19:18

KB12 schreef:
Alwiene schreef:
Heb je net een pb gestuurd, je betaalt dan voor je eerste box alleen 5,99 verzendkosten, kun je 3 gerechten voor 2 personen mee doen.


Oh echt, hartstikke bedankt! Ik zie net dat ik volgende week niet kan laten bezorgen, pas vanaf 29/1. Er is dus geen mogelijkheid om mee te doen aan het bezorgen of kiezen van het menu van volgende week?


Dat zal liggen aan je gekozen dag, je moet geloof ik minimaal 6 dagen van tevoren wijzigingen opgeven.

KB12
Berichten: 516
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 19:49

Alwiene schreef:
Dat zal liggen aan je gekozen dag, je moet geloof ik minimaal 6 dagen van tevoren wijzigingen opgeven.


Oh oke, dan bestel ik uit een andere week. De kortingscode is trouwens niet geldig zegt hij.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Greenchef gerechten uitkiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 20:22

Heb je weer pb gedaan want die code is gewoon geldig dus vermoed dat je hem incompleet over hebt genomen :)

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 19:57

Alwiene schreef:
KB12 schreef:
Oh echt, ik heb een code van 50 procent. Heb jij er een van een gratix box? Zo ja, wil je deze dan delen met mij? Bedankt alvast!


Heb je net een pb gestuurd, je betaalt dan voor je eerste box alleen 5,99 verzendkosten, kun je 3 gerechten voor 2 personen mee doen.

Edit: mochten mensen dit lezen en ook graag willen stuur dan even pb want de code die ik heb kan maximaal 10 keer gebruikt worden :)


Yes please O:)
Mag ik ook een code?

turtlelito

Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Greenchef gerechten uitkiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:06

Ik heb nu ook een paar keer van GreenChef gebruikt gemaakt (daarvoor jaren Hello Fresh), lekkere recepten. Zijn er nog tips en trucs voor nieuwe korting? Ik heb nog wel codes voor gratis boxen, maar Alwiene was eerst, dus die mag ze eerst weggeven :D l

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:29

turtlelito schreef:
Ik heb nu ook een paar keer van GreenChef gebruikt gemaakt (daarvoor jaren Hello Fresh), lekkere recepten. Zijn er nog tips en trucs voor nieuwe korting? Ik heb nog wel codes voor gratis boxen, maar Alwiene was eerst, dus die mag ze eerst weggeven :D l


Aaahhhh dat vind ik lief en het is nog heel welkom! Nancy ik stuur je even een pb!

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 12:13

Gister is onze eerste (gratis) box binnen gekomen.
Vanavond staat nog wat anders op de planning, maar van de week gaan we de recepten maar eens uitproberen.

Mijn volgende box is ook gratis (?), behalve verzendkosten dan. Beetje vreemd wel.. Maar heb m nu staan voor 5 maart, ben niet heel erg kapot van de meeste recepten die erop staan. Maar bij 5 maart staan er weer een paar betere tussen :)

Ik zeg natuurlijk geen nee tegen 2 vrijwel gratis boxen O:)

Kreeg gister, voordat de eerste bezorging uberhaupt geleverd was, al een e-mail; 'We komen al een tijd bij je over de vloer, je mag 10 boxen weggeven' :')