Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 15:39

Ik heb dinsdag besteld en nog niks gehoord. Ik word ongeduldig en wil testen :+

Liannetje86
Berichten: 785
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:15

Ik heb er 1... Die in het weekend wordt ingepikt door de kids. Vindt het eigenlijkecht wel fijn werken. Moet er ook nog voor de kids gaan bestellen... Hoe lang is de levertijd tegenwoordig?

iiSunshine

Berichten: 1246
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:28

wauw nant wat een smaken. stiekem wel een beetje jaloers. maar heb er zelf op het moment 5 dus ook wel genoeg. wat ik me wel afvraag. ik zie op jouw foto de smaak koffie. op het plaatje staan koffiebonen. heb je dan de smaak ijskoffie besteld, of is dat weer een andere smaak. want op de site zie ik alleen iced coffee en dan een plaatje er op met vloeibare ijskoffie. en geen koffiebonen. waarschijnlijk gewoon een detail foutje maar ik let daar dan weer op, haha

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:29

Liannetje86 schreef:
Ik heb er 1... Die in het weekend wordt ingepikt door de kids. Vindt het eigenlijkecht wel fijn werken. Moet er ook nog voor de kids gaan bestellen... Hoe lang is de levertijd tegenwoordig?


4 tot 6 werkdagen zeggen ze.

Ik ben ook vol smart aan het afwachten op m'n nieuwe smaken!

Liannetje86
Berichten: 785
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:35

Zeggen ze ja...

Vorige keer had een vriendinnetje later besteld en eerder binnen... Maarja, maar hopen dat ie volgende week er is... (volgens mij waren ze vorige keer redelijk snel, maar toen meteen een lading pods erbij gekocht)

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 17:58

Hier 2 januari besteld en vandaag rond 14u binnen.

De eerste 650 ml is er al door. He bosvruchten er op gedaan en je proeft wel water maar door de geur van bosvruchten is het super fijn drinken! Echt het waard!

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:22

iiSunshine schreef:
wat ik me wel afvraag. ik zie op jouw foto de smaak koffie. op het plaatje staan koffiebonen. heb je dan de smaak ijskoffie besteld, of is dat weer een andere smaak. want op de site zie ik alleen iced coffee en dan een plaatje er op met vloeibare ijskoffie. en geen koffiebonen. waarschijnlijk gewoon een detail foutje maar ik let daar dan weer op, haha

Dat viel mij ook gelijk op, op het zakje staat ook koffie en geen IJskoffie. Wel de ice coffee besteld en geloof dat koffie en IJskoffie hetzelfde zijn.
De pod proeft echt naar mokka, ik lust geen koffie/mokka, maar mijn vriend vind hem erg lekker.

Ik heb nu de appel er op zitten, lekker!! Zo’n zin om ze allemaal te proberen.

Ik had 2 januari besteld en kreeg het vandaag binnen. Had geen verzendbevestiging gekregen, dus de bezorger stond ineens voor de deur.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 18:23

Ik heb 4 januari 's avonds besteld en alleen een bevestiging gehad in de mail. Ben benieuwd wanneer het binnen komt :+

Nikkii026

Berichten: 363
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:30

Hier ook maandag een proefpakket besteld en is een uurtje geleden bezorgd zonder verzendbevestiging :P helaas is mijn geur/smaak nog niet terug/normaal na corona.. Merk wel verschil tussen de pod open en dicht, maar voor mij echt minimaal.. m'n moeder vond het wel lekker.. zit nu te twijfelen om de lime ook open te maken in de hoop dat er meer geur aan zit.. vinden jullie die sterker of minder sterk dan de sinaasappel/passievrucht?

Had al wel gelezen van jullie dat de flest lekt, maar schrok wel een beetje van de hoeveelheid als 'ie plat ligt zonder dop, komt echt wel gewoon een straal uit, dus moet wel goed opletten dat ik de dop erop draai :')

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:57

Ik volg mee! Heb gisteren mijn pods binnen gekregen. Vind de raspberry lemon tot nu toe erg lekker maar de smaak is wel heel subtiel. Iemand die veel smaakjes heeft geprobeerd en een hele intense weet? Mijn reuk is niet super goed dus misschien ligt het ook wel gewoon aan mij :')

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 20:02

Ik vind Cherry, Kola en Watermelon wel heel intens :+

iiSunshine

Berichten: 1246
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:13

ik vind watermeloen, bosvruchten en sinaasappel vanille wel sterk. vooral die laatste kreeg ik opmerkingen van mensen die naast mij zaten, dat ze het konden ruiken

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:36

Bosvruchten vind ik degene met de meeste smaak tot nu toe!

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:44

iirrssjjee schreef:
Bosvruchten vind ik degene met de meeste smaak tot nu toe!


Mijn 1e gebruikte tot nu toe. Vind die echt lekker

Celebi
Berichten: 3651
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:57

Ik twijfel zo. Heb mijn hele winkelmandje vol staan met smaakjes :o

iiSunshine

Berichten: 1246
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:14

ik heb nu voor het eerst de lime er op. vind hem op zich wel lekker, hij smaakt inderdaad naar sprite/7up. maar die van mij heeft ook een wat bittere (na)smaak? hebben jullie dat ook zo ervaren, of heb ik een “mislukte”?

het niet kunnen kiezen los ik voor mezelf altijd heel snel op: maximaal 3 per keer bestellen (vanaf 4 word de prijs mij wat te hoog voor in 1 keer) en ik hou in notities een lijstje bij welke ik nog wil of welke ik lekker vind en (bijna) op zijn. en daar kies ik dan 3 van uit. in ieder geval voor de mensen die twijfelen over sinaasappel vanille/split: echt doen!!! :D

edit: @nant thnx voor de uitleg. wel apart dat het plaatje toch niet helemaal klopt, maar dan hoef ik die dus niet te halen, haha! ik vind koffie hartstikke lekker, maar water met koffie smaak of mokka smaak lijkt me niet zo.

Celebi
Berichten: 3651
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 10:31

@iiSunshine slim systeem!

Ik heb nu de zwarte starter pack in mijn mandje met daarbij een mint lus, een schoonmaak borsteltje (dat dat er niet eens bij zit zeg..), de neopreen sleeve en dan nog wat smaakjes (kola, bosbes en sinaasappel-vanille). Is wel echt een flinke prijs geworden zo.. ;(

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 10:36

Organa schreef:
Vind de raspberry lemon tot nu toe erg lekker maar de smaak is wel heel subtiel. Iemand die veel smaakjes heeft geprobeerd en een hele intense weet? Mijn reuk is niet super goed dus misschien ligt het ook wel gewoon aan mij :')

Kers, Bosvruchten en Bosbes, de zoete smaken vind ik vaak sowieso wat intenser dan de smaken met citrus.

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:37

Maken jullie alleen schoon met zo'n borsteltje? Ik heb die niet

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:41

Celebi schreef:
@iiSunshine slim systeem!

Ik heb nu de zwarte starter pack in mijn mandje met daarbij een mint lus, een schoonmaak borsteltje (dat dat er niet eens bij zit zeg..), de neopreen sleeve en dan nog wat smaakjes (kola, bosbes en sinaasappel-vanille). Is wel echt een flinke prijs geworden zo.. ;(


Je krijgt al een oranje lus bij je fles, hij blijft koud genoeg zonder sleeve en een schoonmaakborsteltje heb ik ook niet…. Je kan het zo duur maken als je zelf wil :D

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 17:11

Ik had met Black Friday een aanbieding waar het borsteltje bij zat, die gebruik ik wel elke avond met schoonmaken.
Maar het is zo’n zelfde borsteltje als voor aluminium rietjes alleen ietsje breder.
Als deze er bij mij niet bij had gezeten had ik die van de aluminium rietjes gebruikt, of gewoon met afwasmiddel in de fles, beetje schudden. Je drinkt alleen water dus heel smerig zal het rietje niet worden.

iiSunshine

Berichten: 1246
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:15

ik heb inderdaad zo’n borsteltje van de aluminium rietjes. hoe en hoe vaak maken jullie de fles schoon? ik was hem zelf vaak gewoon even “snel” af, met warm water en afwasmiddel. en doe het minder vaak dan het zou moeten :+

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 22:59

Die van mij is al een week ongewassen in gebruik _O- Neem aan mij dus maar geen voorbeeld :+

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:02

prugelpiet schreef:
Die van mij is al een week ongewassen in gebruik _O- Neem aan mij dus maar geen voorbeeld :+


Die van mij al een jaar :') Er zit alleen water in, dus geen zin om te wassen

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:03

Blij dat ik niet de enige ben :')

Ik heb hem vaak ook niet thuis, maar laat hem op het werk staan. Sochtends knikker ik er water bij in en kan die er weer tegenaan :D