Waar sesam snaps in bulk kopen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Waar sesam snaps in bulk kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-21 18:39

Mijn vriend en ik zijn allebei gek op die dingen maar het zijn altijd maar van die kleine pakjes en daardoor dus veel te snel op :')

Nou had mn vriend het idee om dan een bulkverpakking te kopen maar na flink zoeken lijkt geen een online snoepwinkel ze in het assortiment te hebben.

Wie weet waar sesamsnaps in bulkverpakking te koop zijn?

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Waar sesam snaps in bulk kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 18:48


<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-21 18:50

Bedankt Alwiene! Naar zoiets was ik inderdaad op zoek.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 18:51

angrywolf schreef:
Bedankt Alwiene! Naar zoiets was ik inderdaad op zoek.


Als je googlet op sesam repen grootverpakking vind je wel meer opties, prijzen verschillen wat maar bovenstaande heeft een lage verzendkosten vrije grens, dus is maar net hoeveel je wil kopen haha.

Ik eet ze zelf ook graag maar alleen van Zonnatura maar dat heeft weer te maken met een intolerantie en de bron van waar ze het mee samenlijmen zeg maar :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-21 19:01

En ik had op sesam snaps gegoogeld en dan krijg je dus alleen maar buitenlandse sites, En daar ga ik niet aan beginnen :=

Vaak worden ze met glucosesiroop aan elkaar geplakt, De Lidl had ze vorige week en die waren met honing aan elkaar geplakt, Die waren ook erg lekker.

Die van jou link zijn trouwens helemaal niet duur voor 48 pakjes betaal je daar 22€ en dat is zeker te doen.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 19:20

Bij de Action heb je 4 pakjes voor 67 cent. Je kunt daar ook gewoon de hele voorraad opkopen. :D


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 19:28

angrywolf schreef:
En ik had op sesam snaps gegoogeld en dan krijg je dus alleen maar buitenlandse sites, En daar ga ik niet aan beginnen :=

Vaak worden ze met glucosesiroop aan elkaar geplakt, De Lidl had ze vorige week en die waren met honing aan elkaar geplakt, Die waren ook erg lekker.

Die van jou link zijn trouwens helemaal niet duur voor 48 pakjes betaal je daar 22€ en dat is zeker te doen.


Klopt en glucosestroop kun je maken van mais of van tarwe (en misschien nog wel meer) en bij tarwe krijg ik er dus helaas last van. Honing lust ik niet :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 9 bezoekers