Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:42

Ik vind het wel apart dat heel veel mensen in het weekend dan fastfood eten. Juist doordeweeks heb ik de minste tijd om te koken :+

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:44

Tussen tijd hebben en tijd willen besteden aan koken zit ook nog een verschil he :))

Als wij een vaste snackdag zouden willen inlassen dan zou het sowieso op vrijdag of zaterdag moeten, want hier in dit gehucht is de frietboer alleen op die dagen open :D

Froukje
Forever young

Berichten: 10839
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:46

Zaterdag patatdag.
En af en toe tussendoor nog een keer extra als ik heel laat vrij ben van het werk en geen zin meer heb in koken.

Of als ik zoals nu een uur pauze heb tussen het werk door :Y)
Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:48

Oscar schreef:
Tussen tijd hebben en tijd willen besteden aan koken zit ook nog een verschil he :))

Als wij een vaste snackdag zouden willen inlassen dan zou het sowieso op vrijdag of zaterdag moeten, want hier in dit gehucht is de frietboer alleen op die dagen open :D

O wow... hier elke dag, zelfs op zondag :+

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:49

1 X in de maand hebben wij P dag en dan mogen we kiezen tussen patat, poffertjes, pizza, pannenkoeken en een iets minder gezonde pasta zoals met boursin. Wel alles vegan of vega.
Laatst bijgewerkt door Bommeltje_ op 12-10-18 13:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:49

hier is niet eens een friettent in de buurt, moet ik naar een ander dorp... maar...... bij mijn werk tegenover zit er wel 1 *\o/*

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:50

Overigens werk ik in de horeca en maken wij ook zelf patat etc en dan snack ik ook wel eens een bakje mee :+

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:51

Hier geen vaste dag in de week. We eten het zelfs niet 2- of 3-wekelijks. Het verschilt natuurlijk af en toe wat door drukke planningen, maar maandelijks komt bij ons nog het dichtst in de buurt.

Selina

Berichten: 14291
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:53

Hier bestelde ik 2x per week bij bij Domino's pizza en dan nog 1 dag patat. Super gezond dus :+

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:53

Ik kan weken geen patat eten, maar zo ook out of the blue elke week een keer. Dan halen we, want als ik iets ranzig vind dan is het een frituur in huis. We zijn sinds kort verhuisd en de vorige bewoners hadden overduidelijk ook een frituur in huis gehad: de hele afzuigkap droop van binnen letterlijk van het vet, net als de rand onder het gasfornuis. :r Dit hebben we dan ook gelijk vervangen voor nieuw en het oude naar de grofvuil gebracht. Dat wil je een ander niet aandoen om het weg te geven.
Maar tijdens de verhuizing heb ik zelfs vier keer per week patat gegeten, dus voorlopig hoef ik even niet meer. :D

Lukasje
Berichten: 11256
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:55

Dat is snel geantwoord op de vraag: nooit ! :=

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:04

Hier ook zeker 1 keer in de week.
De dag verschilt heel erg ivm mijn werktijden.
Dan eten we aardappeltjes, wedges, pomme duchesse of gewone patat uit de airfryer.
Frituurpan heb ik niet.

Heel zelden halen we bij de cafetaria omdat ik er 10 km voor moet rijden dus daar heb ik meestal geen zin in.
Mac oid zit hier niet in de buurt dus daar komen we hooguit 4x per jaar.
Wat we wel zeker eens in de 2/3 maand doen is eten bij een wokrestaurant (vinden de kinderen geweldig) of met mijn man Sushi eten :9
Laatst bijgewerkt door ClaudiaHS op 12-10-18 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:05

Ik ook nooit, :o . T' is alweer een jaar of 3 terug ofzo? Ik weet het niet eens meer, :')

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:15

Als ik er trek in heb. Meestal 1x per maand ofzo. En dat kan dan pizza of patat of macdonalds zijn.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:21

verootjoo schreef:
SavannahNx schreef:
Het mooie is, dat er niks aan gelogen is. Ik rijd elke dag langs de Mc Drive, of in de stad lekker bij de Mc eten. Enjoying life :Y)


Serieus? :') Ik zou wel willen, maar ik vrees dat ik dan in no-time 130kg weeg. Hoe gaat dat bij jou? :Y)


Ik ben nog altijd hetzelfde gewicht. Al een jaar of 3 weeg ik gewoon 59 kilo en ik ben 1.65 m. Ik beweeg ook niet meer dan ik eerst deed. Misschien gewoon een snelle stofwisseling haha :Y)

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:27

Bij mijn ouders aten we bijna nooit friet, enkel als we mosselen aten en dat was ongeveer 4 keer per jaar. Pizza aten we af en toe als het in de aanbieding was. En zo’n eens in de 3 maanden Chinees bestellen.

Nu ik samenwoon met mijn vriend is het wel erg geweest, doordeweeks kook ik altijd wel gezond. Maar in het weekend was het vaak feest en aten we wel veel fastfood. Niet supervaak friet, want we hebben godzijdank geen frituurpan. Maar wel pizza/ zelf burgers maken/ ongezonde pasta/ hartige taarten etc. En dan nog in de ochtend vaak pannenkoeken bakken.
Nu goed gekeerd en eten we ongeveer eens per 2 weken iets van junkfood. Het meeste maak ik wel zelf.

enjoymyhorse
Berichten: 757
Geregistreerd: 26-04-18

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:31

Zelden, want ik eet koolhydraatarm.
Maar als ik het dan eens eet is het ook veel lekkerder dan vroeger :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:33

1x per week patatdag..maar als ik zin heb ga ik ook wel eens langs de Mac. Ik probeer dat niet te vaak te doen... :=

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:34

Zeer zelden. Ik houd alleen van versgesneden frietjes gebakken in ossewit, maar dat vind ik een gedoe, en niet gezond, dus eet ik geen friet.
De rest van het gezin doet het wel ongeveer 1x per week als ik late dienst heb. zo blijft iedereen blij

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:49

Zelden :'). Ik ben nooit een patat-eter geweest, zelfs als kind deed je mij daar absoluut geen plezier mee. Nu eet ik eigenlijk alleen patat als we burgers maken (zal eens per maand zijn), maar dat maak ik zelf uit de oven en dan nog het liefst van zoete aardappelen.
Verder zal het twee keer per jaar dat we eens fish and chips halen en dan ben ik ook echt voor een half jaar weer genezen, want Britse patat van de chippy is echt ranzig. Altijd slap en nat, waar je het ook haalt :'). Ik ga de lekker krokant gebakken Nederlandse patat er bijna van missen xD.

Nivada

Berichten: 1682
Geregistreerd: 08-07-08
Woonplaats: In een huis :)

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:51

Elke zaterdag eten we die "troep" :D :9 :+

En liefst nog keertje pizzadag in de week.

Verder eten we maaltijden van hellofresh *D

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:52

Vroegâh hadden we thuis 1x per week een patatdag (zondag). :j
Sinds ik op mezelf woon, nu anderhalf jaar, heb ik misschien 3x patat thuis gegeten. Eet het alleen nog maar met evenementen of iig als ik met anderen ben.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:54

Ongeveer een keer per week, niet op een vaste dag.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:58

Niet vast maar minimaal wel 1x per week of 2x oid hoor.. geen patat maar een pizzaatje of iets in die trant _O-

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Hoe vaak eten jullie fastfood(patat)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 15:02

Wij eten thuis op zaterdag altijd patat. Maar de laatste paar maanden kook ik dan altijd voor mezelf. Vind patat hartstikke lekker, maar wel als ik er zelf zin in heb en niet omdat het ‘moet’. Ik eet het dus misschien 1 keer per 2 maanden