Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:02

Ik heb 1 keer wat besteld en was erg tevreden. Ga volgende week weer eens wat bestellen. Zal dan wel een foto maken.

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp


Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:03

Je kan zelf kiezen bij welk restaurant/bakker/eettentje je wat wilt ophalen, maar wat zij in de magicbox doen is een verrassing. Je kan ook niet aangeven dat je voorkeur hebt voor vega/vegan. Er zijn wel een aantal vega/vegan tentjes die meedoen, als je zeker wilt zijn dat het geschikt is, zou je daar iets moeten bestellen.

Ik denk dat je je geld wel kwijt bent als je besluit het niet mee te nemen

~ Pippa† ~ Jara ~ Auri ~

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:06

Amyyy schreef:
Ik vind het ook een goed initiatief, maar zelf ook vega. Dus dan moet ik even een oplossing vinden voor het vlees...


Buren, vrienden, ouders?

Ik heb de app ook gedownload, vandaag en morgen ga ik het nog niet doen, eten buiten de deur, maar misschien zondag of maandag wel. Zitten veel goede zaken tussen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:09

Maanlicht schreef:
Amyyy schreef:
Ik vind het ook een goed initiatief, maar zelf ook vega. Dus dan moet ik even een oplossing vinden voor het vlees...


Buren, vrienden, ouders?

Ik heb de app ook gedownload, vandaag en morgen ga ik het nog niet doen, eten buiten de deur, maar misschien zondag of maandag wel. Zitten veel goede zaken tussen *\o/*

Hou er wel rekening mee dat je bij een bakker of supermarkt pas tegen of na sluitingstijd de spullen mag ophalen en bij een restaurant vaak pas na 21.00-21.30 ;)

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:30

Maar dus alleen betalen met Paypal of credit cars? Niet via iDeal?

Kayleigh__

Berichten: 1072
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:31

joyce_eddy schreef:
Maar dus alleen betalen met Paypal of credit cars? Niet via iDeal?

Klopt. Op de site staat dat ze wel met IDeal bezig zijn voor in de toekomst.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:39


joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:50

Kayleigh__ schreef:
joyce_eddy schreef:
Maar dus alleen betalen met Paypal of credit cars? Niet via iDeal?

Klopt. Op de site staat dat ze wel met IDeal bezig zijn voor in de toekomst.

Balen dan kan ik dus (nog) niet meedoen.. maar wellicht als ik bel dat her bedrijf niet zo moeilijk doet?

Britt

Berichten: 18892
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 12:00

Wat een goed initiatief! Helaas zit er hier in de buurt niet echt iets :(

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 12:03

Anoniem schreef:
Je betaalt vooruit, dus als je het ter plaatse toch niet wil euhh..... Geen idee, ik ben bang dat dat een gevalletje pech is? :(

O nee ik bedoelde ook niet ter plaatse, maar meer dat je niet op een bepaalde dag een tentje krijgt aangewezen waar je dan MOET afnemen. Maar dat is dus niet zo als ik het zo lees

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Maik79

Berichten: 1257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 12:35

Ik heb er nu een paar keer gebruik van gemaakt, en vind 't een top initiatief! Je kiest zelf bij welke winkel/bakkerij/vishandel/.... je die dag iets wilt ophalen. Het tijdvak waarin je dat moet doen staat er ook bij. Je weet dus al voordat je kiest dat de Magicbox van Marqt alleen tussen 19:30 en 20:30 uur opgehaald kan worden. Je weet ook van tevoren wat 't kost en een schatting van de originele prijs.

Wat erin zit is een verrassing, maar afhankelijk van het bedrijf kun je wel een redelijke gok doen. Bij het Vlaamsch Broodhuys had ik een spelt brood, een brood met veel rozijnen, twee croissantjes en nog wat broodjes. Bij Le Pain Quotidien ook een brood, maar daarnaast o.a. drie gebakjes, een stuk quiche en een paar notenstengels. Ik vond 't altijd ruim het geld waard dat je ervoor betaald. En ja, soms zit er iets in dat je niet zo lekker vindt of niet lust. Dat rozijnenbrood van het Vlaamsch Broodhuys, in mijn geval. Maar daar maak je dan zo iemand anders blij mee.

Boontje L2 + 10 | B + 3 | B + 4
Nex Z2 + 2 | B + 1 | B + 3

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:08

Ik ga toevallig vanmiddag naar een restaurant hier in de buurt om iets op te halen, ben benieuwd!

LilChar

Berichten: 1254
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:39

amandananana schreef:
Ik ga toevallig vanmiddag naar een restaurant hier in de buurt om iets op te halen, ben benieuwd!


Leuk! Misschien kun je een foto plaatsen? Ik ben wel nieuwsgierig!

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:24

Ik meld mezelf ook, wel eens gebruik van gemaakt in Amsterdam, dat was prima!

Een half jaar geleden helaas nog geen Too Good to Go in Eindhoven,
toen was het echt Utrecht, Amsterdam, Rotterdam.
Maar net de app weer gedownload en veel zaken in Eindhoven doen inmiddels mee 8-)
volgende week ga ik het proberen.
En Creditcard vind ik juist superhandig!

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 15:01

Ohh wat een leuk initiatief!
Heb de app meteen gedownload en zitten er een hele boel hier in de buurt.
Snel eens testen!!

Diva Royal v.Sandreo : ZZ-Licht + 8wp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 15:08

Magrathea schreef:
Anoniem schreef:
Je betaalt vooruit, dus als je het ter plaatse toch niet wil euhh..... Geen idee, ik ben bang dat dat een gevalletje pech is? :(

O nee ik bedoelde ook niet ter plaatse, maar meer dat je niet op een bepaalde dag een tentje krijgt aangewezen waar je dan MOET afnemen. Maar dat is dus niet zo als ik het zo lees

Ohhh zo, nee dat gelukkig niet.
Jij kiest of en wanneer en bij welk bedrijf, kunt de website daarvan en evt hun kaart inzien en vanaf daar wordt het een verrassing.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 15:41

Fijn :)

De enige die hier echt in de buurt meedoet is een restaurant waarvan ik weet dat hun best verkochte schotel kip met friet is :') Dus dat gaan we maar niet doen...

Ik ga het woord maar eens verspreiden hier, misschien dat er meer zaken interesse hebben :)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:01

Ik heb nog geen foto’s, maar ik heb een flinke bak bami met saté en een doos sushi gekregen! :D 4 euro voor betaald haha.

Steenbok12
Berichten: 7838
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-18 16:14

loeloemoekie schreef:
Ik ken TgTg ook nog vanuit Denemarken! Helaas nog geen deelnemende horeca in Eindhoven, maar dat kan vast niet lang meer duren!


Juist in eindhoven nu!! Ik woon daar. Vandaar. Ik ga bij het 't vers warenhuys vanavond wat ophalen!
Seasons klinkt ook goed als sushi maar ik ken heel de zaak niet haha. Vind het alleen onzin om rond half 8 en om 22.00 weer de deur uit te gaan haha. Eerst dit maar eens proberen

JitskeJeldau

Berichten: 240
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 19:56

Naar aanleiding van dit topic ook de app gedownload! Ga binnenkort ook wat bestellen! Moet je t eigenlijk zelf ophalen. Of kan iemand anders dat ook doen?

A stranger is just a friend you haven't met yet!

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:05

Ook de app gedownload. Dichtstbijzijnde 33 km :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:05

JitskeJeldau schreef:
Naar aanleiding van dit topic ook de app gedownload! Ga binnenkort ook wat bestellen! Moet je t eigenlijk zelf ophalen. Of kan iemand anders dat ook doen?

Je moet de app op je telefoon laten scannen.

ClaudiaHS

Berichten: 8056
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:07

Hier ook geen enkele zaak die er aan meedoet, heel jammer :(

Steenbok12
Berichten: 7838
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-18 20:24

Nou leuk pakketje!
Pak volle melk, 2 flinke stukken cranberry pathe, grillworst, een grote ronde gevulde speculaastaart zover ik hem nu ruik en een salade met forel die ik mooi als avond eten op heb. Pathe kan in de vriezer las ik op internet.
Kreeg nog een brood van een vrouw die de bakker en ekoplaza af was geweest al en geen ruimte meer had in de vriezer. Al met al een leuke deal als je een makkelijke eter bent en dar voor 5,-.

Overigens net een stuk van de gevulde speculaas op. Ik heb nog nooit zo'n lekkere en verse gehad. Alleen die is de 5,- al waard haha

JitskeJeldau

Berichten: 240
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:46

Anoniem schreef:
JitskeJeldau schreef:
Naar aanleiding van dit topic ook de app gedownload! Ga binnenkort ook wat bestellen! Moet je t eigenlijk zelf ophalen. Of kan iemand anders dat ook doen?

Je moet de app op je telefoon laten scannen.


Aaah! Oké! Tnx!

A stranger is just a friend you haven't met yet!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kimmie25501 en 42 bezoekers