Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:38

Wat is meestan de ophaaltijd van dingen?
Rond openingstijd of sluitingstijd?

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:45

fleurtjeuh schreef:
Wat is meestan de ophaaltijd van dingen?
Rond openingstijd of sluitingstijd?


Staat een ophaaltijd op helemaal onderaan als je op de winkel klikt.

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 07:48

Ah, ik heb gewoon steeds winkels bekeken waar staat dat er niks te redden is vandaag.
Heb het nu bij een aantal anderen wel zien staan :)

Kayleigh__

Berichten: 1072
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:18

Gisteravond naar FoodExplore en Wereldsmaken in Utrecht geweest. Kon niet kiezen welke ik heen wilde :')

FoodExplore: een bakje met Quesedilla’s en een bakje met onderin een bamigerecht en bovenop verschillende hapjes (gefrituurde garnalen, inktvisringen of uienringen en gevulde champignons).

Wereldsmaken: klein bakje met Sushi, klein bakje met salade, bakje met rijst, bakje met wortels en een bakje met gewokte garnalen en bakje met gewokt vlees.

Bij beide restaurants stonden de tasjes net klaar. Erg blij met het eten, is zeker genoeg voor de prijs (4,99 FE en Wereldsmaken 4,19). Wij gaan hier zeker vaker halen. :9

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:15

Duhelo schreef:
Vanavond weer een pakketje bij de bakker. Ik ga er soms wel eens, krijgen er meestal een klein brood en wat ontbijtkoeken / pistolets/ stokbrood. voor 5 euro, niet heel erg goedkoop, maar sowieso goedkoper dan het te kopen.

ik had een klein bruin broodje, 2 chocolade koeken, 1 boterkoek, 2 paaskoeken, 2 zachte zoete pistolets, 3 witte lange pistolets, 3 bruine bolletjes en 3 bruine pistolets. voor 5 euro, vond ik weer een mooi pakket!
We hebben er gisteren met 3 avondeten van gegeten, en de ontbijtkoeken en een aantal pistolets heb ik bij mijn moeder achtergelaten voor hun ontbijt. Het broodje gaat vanmiddag op met een geroerd eitje :)

Lipstick

Berichten: 708
Geregistreerd: 02-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:17

Ik heb gisteren mijn eerste pakket van de Jumbo gehaald. Bij ons doen er niet veel bedrijven mee en het is ook erg snel weer uitverkocht.
Ik was wel erg tevreden, in mijn pakket van 5 euro zat: 600gr runderstooflappen, soepgroente, waldkorn brood, lunchsalade, kipsalade en karamelvla. Volgens mij was dit het :9

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:39

K heb zojuist de eerste bon gekocht voor bij De Proeverij in wageningen.
Ben zeer benieuwd! Mn vriend gaat het zo halen

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:24

Kayleigh__ schreef:
Gisteravond naar FoodExplore en Wereldsmaken in Utrecht geweest. Kon niet kiezen welke ik heen wilde :')

FoodExplore: een bakje met Quesedilla’s en een bakje met onderin een bamigerecht en bovenop verschillende hapjes (gefrituurde garnalen, inktvisringen of uienringen en gevulde champignons).

Wereldsmaken: klein bakje met Sushi, klein bakje met salade, bakje met rijst, bakje met wortels en een bakje met gewokte garnalen en bakje met gewokt vlees.

Bij beide restaurants stonden de tasjes net klaar. Erg blij met het eten, is zeker genoeg voor de prijs (4,99 FE en Wereldsmaken 4,19). Wij gaan hier zeker vaker halen. :9

Mmmmm, wat een lekkere maaltijden! :9 Hier zou ik erg blij van worden. Je hebt dan voor 5 euro toch weer een mooie en complete maaltijd binnen.. en vooral alle gefrituurde hapjes! :9


Duhelo schreef:
ik had een klein bruin broodje, 2 chocolade koeken, 1 boterkoek, 2 paaskoeken, 2 zachte zoete pistolets, 3 witte lange pistolets, 3 bruine bolletjes en 3 bruine pistolets. voor 5 euro, vond ik weer een mooi pakket!
We hebben er gisteren met 3 avondeten van gegeten, en de ontbijtkoeken en een aantal pistolets heb ik bij mijn moeder achtergelaten voor hun ontbijt. Het broodje gaat vanmiddag op met een geroerd eitje :)

Oohhh, ook al zo'n mooi pakket! :D Zeker al dat lekkers gaat qua waarde vlot. Wij doen dat ook vaak trouwens, de broodjes bij het avondeten met nog een soepje bijvoorbeeld.

Lipstick schreef:
Ik heb gisteren mijn eerste pakket van de Jumbo gehaald. Bij ons doen er niet veel bedrijven mee en het is ook erg snel weer uitverkocht.
Ik was wel erg tevreden, in mijn pakket van 5 euro zat: 600gr runderstooflappen, soepgroente, waldkorn brood, lunchsalade, kipsalade en karamelvla. Volgens mij was dit het :9

Mooi pakket! Stooflappen kun je mooi klaarmaken en invriezen. Lekker!


----
Ik heb voor vandaag weer een bon van Bakkerij Verhoog's. Deze pakketten bevallen me tot nu toe super goed. Ze hebben heerlijk brood en er zit altijd wel een lekkere lekkernij in, dus ben benieuwd waar we van het weekend van mogen smullen. :D Hun brood is ook echt super om in te vriezen. Het blijft lekker vers na ontdooien, dus hopelijk kan ik de vriezer nog wat aanvullen.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:25

Nog meer mensen problemen met de app? Ik krijg niets geladen

xRoossie95

Berichten: 1371
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:25

Kayleigh__ schreef:
Gisteravond naar FoodExplore en Wereldsmaken in Utrecht geweest. Kon niet kiezen welke ik heen wilde :')

FoodExplore: een bakje met Quesedilla’s en een bakje met onderin een bamigerecht en bovenop verschillende hapjes (gefrituurde garnalen, inktvisringen of uienringen en gevulde champignons).

Wereldsmaken: klein bakje met Sushi, klein bakje met salade, bakje met rijst, bakje met wortels en een bakje met gewokte garnalen en bakje met gewokt vlees.

Bij beide restaurants stonden de tasjes net klaar. Erg blij met het eten, is zeker genoeg voor de prijs (4,99 FE en Wereldsmaken 4,19). Wij gaan hier zeker vaker halen. :9


Hmm misschien moet ik dan toch FoodExplore nog een kans geven, want wat jij zegt was wel wat ik wilde :') Misschien had ik dan toch 'pech'

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:27

De buit van zojuist!
Afbeelding
Afbeelding
Voor 5 euro +:)+

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:43

:oo Ooooooh Fleurtjeuh, lekkerrrrr! :9

Benangelique, ik heb er geen last van.

Lipstick

Berichten: 708
Geregistreerd: 02-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:51

Ziet er goed uit! "Verplicht" taart eten, heel vervelend... :9

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:17

Gisteren daar toevallig taart gehaald voor verloofde's verjaardag :) smaakte ook erg goed, toen hadden we een rijstevlaai deluxe :D

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:18

Ohh dat gebak!! Lekker.
Hier geen problemen met de app.

Heb voor vanavond 2 bakkersbonnen gehaald. Net een nieuwe diepvries sinds afgelopen weekend dus hopenlijk wat om in te vriezen :)

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:55

fleurtjeuh schreef:
De buit van zojuist!
[ [url=m/ZgtiOI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Izeihf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor 5 euro +:)+


Lekker!

(Kat hoort er niet bij, neem ik aan. Haha)

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:59

Nee dat is mijn fluffy dingAfbeelding

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:12

Ha ha. Lief

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:17

Net pakket voor 2 bonnen opgehaald. Zelf dus 9.98 betaald. Heel blij met dit pakket.
5,5 brood (1 wit, 2 grofvolkoren en 2,5 waldkorn)
4 croissants
6 Witte pistolets
2 bruine pistolets
10 zachte bollen met pitjes/zaadjes.
Afbeelding
Afbeelding

Buxy

Berichten: 2308
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:25

Afbeelding

Hier bakker bart vandaag: 2 hele broden, 2 harde broodjes, 2 pretzels, 1 koffiebroodje en een brood 'ding' met nootjes en rozijnen.
Geen fantastisch pakket maar wel tevreden

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:30

Mooie pakketen allemaal! Hier helaas alleen nog maar Jumbo City in de stad en voor iemand die geen vis en sushi eet, is dat geen succes.

Ik heb voor morgen ook een bon voor een bakker. Deze is telkens binnen een halve minuut uitverkocht, dus ik ben heel benieuwd.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:32

Ik heb éindelijk een bon kunnen scoren voor de bakker. Beetje rottijd voor ophalen morgen, maar je moet er wat voor overhebben haha

Jinte

Berichten: 4833
Geregistreerd: 08-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:14

Van de week was de bon geannuleerd, vanavond nieuwe poging. Erg blij mee!
Afbeelding

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:15

Jinte schreef:
Van de week was de bon geannuleerd, vanavond nieuwe poging. Erg blij mee!
[ [url=m/wWmBBN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow is dat 1 bon?!

amsterdam10
Berichten: 590
Geregistreerd: 03-05-16

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:16

Dat is een royaal pakket! Heerlijk hoor!