Meer mensen die wel iets meer mogen eten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4413
Geregistreerd: 13-12-11

Meer mensen die wel iets meer mogen eten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-17 22:23

Hoi bokt!

Ik zit met een probleempje. Geen groot probleem, ik ben hartstikke gezond :) Alleen ik ben de laatste maanden best wat afgevallen, en ik wás al erg slank. Er hoefde dus niet per sé wat af.

Nou merk ik dat ik vergeet om te eten. Ik krijg pas hongergevoel als mensen het over eten gaan hebben (dit heb ik niet alleen met hongergevoel: mijn stiefmoeder vond het altijd zo apart hoe ik binnen in mijn winterjas compléét rood aanliep en zelf niet het gevoel had dat ik het warm had). Ik at niet veel, en toen paste mijn maag zich daarop aan. Het is daarom nu best moeilijk voor me om goed te blijven eten.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Die af en toe een steuntje in de rug of herinnering kunnen gebruiken om even te eten en wellicht een paar kilo aan te komen?

Voor de bezorgde mensen: mijn complete familie en een aantal vrienden weten hier van. Ik heb nog een gezond BMI en voel me fit, maar dat wil ik ook graag zo houden. Vandaar dit topic :)


moonsparkle
Berichten: 21702
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:37