En, doen de mannetjes ook nog een beetje koken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Koken vriendjes/mannetje ook mee, of zijn de dames de klos?!

We koken om de beurt
17 (36%)
Hij kookt altijd
7 (15%)
Ik ben altijd de klos thuis...
7 (15%)
Anders, namelijk...
15 (32%)

Totaal aantal stemmen: 46


pluizebeest
Berichten: 7
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:10

Ik heb een hele lieve vriend die beter kan koken als ik en hij doet het ook graag. Tja het enige dat ik eigenlijk aan het koken doe is het gerecht uitkiezen.
Hij vraagt wat wil je eten en ik geef antwoord.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:01

We wisselen het een beetje af. Ook is het zo dat we allebei onze eigen gerechten hebben. Hij is van de aardappels, het vlees, de stoofschotels en de Hollandse pot, ik ben meer van de buitenlandse dingen, de ingewikkelde recepten, de kruiden en de sauzen. Het wat meer bewerkelijke koken dus. Maar dat vind ikook veel leuker om te doen dan staan toekijken hoe de aardappels langzaam gaar worden. Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:46

Ik woon nog wel thuis, maar als ik in de vakantie samen ben met Ilona alleen oid, dan koken we allebei samen, of om de beurt oid. Ik kan iig best goed koken, al zeg ik het zelf Tong uitsteken Schijnheilig

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:55

Ik kook eigenlijk altijd. Behalve als we patat gaan halen, kookt mn vriend. Haha! Soms (ongeveer 1 keer per 2 weken ofzo) kookt hij. Ik vind t ook niet erg om te koken hoor. Daarentegen doet hij elke dag de kattebak leeg scheppen, dus dan kook ik liever eigenlijk...