HELP eetprobleempje....

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

HELP eetprobleempje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 02:44

Ik vind zo weinig lekker.................. en ik lust zoveel niet. En als ik weer iets nieuws probeer vind ik het ook helemaal niet lekker.

Heeft nog iemand dit??? Wat kan ik er tegen doen?

V.b wat ik niet lekker vind: boter, kaas, pizza, salade, druiven, tomaten, jam, koffie, karnemelk, chocomelk, alle taarten behalve slagroom (van onze bakker dan Haha! ) en ga maar door en door en door.

Ben wel een ongelofelijke snoeperd.......... Haha! Haha! Haha!


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 08:57

Ik lust ook niet zo veel hoor, uit jouw rijtje lus ik alleen maar : Boter, Pizza, Salade, en taarten (behalve slagroomtaarten, want die vind ik wel lekker) en dan zijn er nog een heleboel groentes en andere dingen die ik niet lekker vind.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:27

Slagroomtaartenmeeting dan maar? Haha!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 03:20

Jah maar van onze bakker of de Aldi.......... Haha!

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:12

ik lus dan uit jou rijtje het meeste wel maar ik eet geen vlees en bijna geen groente geen koffie, geen karnemelk,

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 18:06

Maar ik lust nog veeeeeeeel meer niet dan uit dat rijtje. Ben ook erg merkafhankelijk.......

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:48

Bijna alles wat jij op noemt lust ik ook niet behalve pizza, druiven, tomaten en salade.

Lust je wel veel van het warm eten 's avonds of dat ook niet?

Ik lust btw ook geen boterhammen Misselijk

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 00:54

Ik lust wel boterhammen, maar zonder boter en met vlokken of chocopasta.

's Avonds eet ik aardappelen met bepaalde groenten. Tja het is echt een probleem. M'n moeder kookt ook wel voor mij apart. Daarbij geen vlees, alleen gehaktballen van de C1000.

Ow ik haat het echt!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 02:39

nou wat ik niet lust is ook een hele rits:P
appels,bananen,peren,penen,doperwten,bonen,stipskool,bloemkool,
slagroom,boter,

mijn moeder kook ook voor mij apart Tong uitsteken
ik lust ook haast niks
vresselijk gewoon dan ga ik bij mij schoonouders eten
en dan lus ik het gewoon niet Boos!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:06

hoi
ik heb het ook dat ik heel weinig lust mijn moeder zit altijd te zeuren dat ik het moet opeten maar ik ga dan soms hakf over mn nek omdat dat zo vies is

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 00:27

Mijn moeder dacht ook dat ik mezelf aanstelde...... Alleen ik moest steeds overgeven als ik iets MOEST eten dus langzaamaan is ze voor mij apart gaan koken.... Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 12:29

ik denk dat ik nog een erger probleempje heb dan!

ik lust geen: gekookte aardappels, groente(behalve erwtjes&worteltjes maar die eet ik liever niet) geen vlees(behalve kip, hamburger en bepaald grieks vlees) en ook geen macaroni/spaghetti, ja alleen als er geen saus op zit Haha! maar dat smaakt dan gewoon nergens naar

blijft er over: ik lust veel fruit(geen meloen maar meeste wel) ik lust alle soorten koekjes&snoepjes(behalve met koffiesmaak/mocca oid) en lust wel veel rauwkost en ik eet heel veel brood, en frietjes&pannekoeken lust ik ook graag!

ga dan maar eens ergens leuk uit eten, of bij iemand anders thuis eten, dat doe je echt niet voor je lol

en het gekke is, ik vindt het allemaal zo lekker ruiken, en dan proef ik het, en dan ga ik dus echt overgeven, soms hou ik het nog net binnen maar mn maag verkrampt dan echt alsof ie zegt: NEEEE dat komt er niet in!

pizza lus ik wel, maar dan alleen met kaas, salami&tomatensaus, mag geen groente ofzo opzitten, soep lust ik niet behalve tomatencreme van cup-a-soup

verder lust ik ook geen koffie, en geen wijn, verder lust ik alles qua drank Haha!

mijn moeder heeft dus nooit voor mij apart gekookt, als ik iets niet luste moest ik zelf maar zorgen dat ik wat te eten klaar maakte

ik eet dus 5x per dag brood(2a3 boterhammen per keer) en eet 1 a 2 schaaltjes yoghurt met veeeeel muesli en tussendoor eet ik veel snoep&koekjes, en meestal ook nog wel iedere dag een stuk fruit

en dan komen er steeds mensen naarme toe of ik een eetprobleem heb(oke ik ben dan wel slank maar niet eng dun, of ze horen iets over eetprobleem&therapie maar da gaat over mn zus maar die ziet er wel gezond uit en dus denken ze automatisch dat t over mij gaat, en gaan ze steeds zeggen joh pak nog iets te eten....nee bedankt ik zit vol, of als ik bij de ouders van mn ex kwam, ik mocht daar niet weg zonder dat ik iets gegeten(meestal taart of koekjes ofzo) en gedronken had, dan ga je toch denken dat je er ongzond uitziet als iedereen je iets wil laten eten)

maar ja ik eet qua ongezonde dingen alles wat los&vast zit en ik sport bijna niet(paar x per week paardrijden) maar wordt gelukkig niet dik!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 12:44

Mijn moeder kookt niet voor mij apart. Bij ons wordt de volgende methode toegepast: De ene dag iets lekkers en de andere dag iets vies. ALs hun iets vies eten dan eet ik gewoon brood. EN bij anderen mensen eten???????? Daar doe je mij GEEEEEEEEEEN plezier mee.

Ik lust gewoon alleen vlees en aardappels of iets in die trant, geen macaroni lasagna, pizza enzo. Geen groenten. Geen vleesbeleg alleen cervelaatworst, geen kaas, melk, rijst, enzzzzzzzzzzz en ga nog maar ff door.......

Wat HAAAAAAAAAAAT Ik het, iedereen doet net of je je aanstelt en je maar gewoon moet leren eten................bah bah bah

Geen koffie, thee, en weet ik nog veel meer dat ik het zelfs niet weet.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:40

ja ik lust ook niet veel.. tenminste, ik lust geen pasta (macaroni/spaghetti enz) en rijst.. vlees en vis ook meestal niet, alleen aardappelen dus Scheve mond
het is nu wel veel minder erg dan vroeger, toen moest ik er soms echt bijna van overgeven..

ik moest thuis altijd gewoon eten wat iedereen at, mn moeder ging niet apart koken want dan blijf je bezig met 3 kinderen (die allemaal iets anders lekker vinden).. ze vonden ook dat ik me aanstelde.
maar doordat ik het toch steeds heb moeten eten lust ik nu wel iets meer, ik vind het alleen nog steeds niet echt lekker..

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:50

Even kijken hoe lang mijn lijst word, ik lust geen:
groente, behalve worteltjes en sla
gekookte aardappels
ui
ei
de meeste vlees lust ik niet, behalve kip, biefstuk, frikadel en kroket Haha!
vis
rijst
spaghetti
lasagne
andere pasta`s
bami
nasi

Mijn maaltijden zijn meestal of brood, of fruit met gepofte of gebakken (in de oven) aardappels. Van het fruit lust ik eigenlijk alles wel, behalve lychee en banaan.

28-09-2007
Nothing compares too you...

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:49

Das nadeel van onze maatschappij, we hebben veel te veel en daardoor worden er zoveel verwende mensen gecreeerd. Kunnen de moeilijke eters in kwestie niets aan doen, het is alleen een constatering.
Zou namelijk wel anders geweest zijn als je in ons gezin zou zijn opgegroeid Haha! Er is nog nooit apart gekookt voor mij, zielig he Knipoog

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:25

orionneke schreef:
ALs hun iets vies eten dan eet ik gewoon brood. EN bij anderen mensen eten???????? Daar doe je mij GEEEEEEEEEEN plezier mee.

Wat HAAAAAAAAAAAT Ik het, iedereen doet net of je je aanstelt en je maar gewoon moet leren eten................bah bah bah



aaah eindelijk ben ik niet meer de enige! Ik haat het om bij anderen te eten, bij vreemden dan vooral. Zelfs bij beste vriendinnen liever niet. Stel dat ze aardappels of groenten eten... vreselijk vind ik dat,maar iedereen denk altijd maar dat je je aansteld idd.
Ik lust eigelijk het meeste niet, geen aardappels, meeste groenten niet en het meeste vlees niet.
En niet alleen met avondeten, met snoep heb ik hetzelfde.
Niemand snapt waarom ik dik ben geworden, ik eet al heel weinig en eet echt niet alleen maar snoep of zo.
Ons mam weet niet meer wat ze voor mij moet koken, ik lust niks. Dus probeert ze er zo vaak mogelijk dingen bij te doen die ik wel lust en anders eet ik brood. En fruit ook heel veel. Dat lust ik wel allemaal.

Maar als ik bij vrienden ga eten, houden die daar dus weinig tot geen rekening mee (als ze het wel doen schaam ik me nog erger) Dan heb je al snel geen zin meer om ergens anders te eten. Ik heb dan van de zenuwen trouwens al geen honger meer.

uit eten valt nog wel mee, dan kun je tenminste kiezen (hoewel ik dan ook van die lijst maar 2 of 3 dingen overhoud die ik lust) Vreselijk is het, en nog erger is het dat je er niks aan kan doen Scheve mond

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:34

xtostarlight"]
[quote="orionneke schreef:
ALs hun iets vies eten dan eet ik gewoon brood. EN bij anderen mensen eten???????? Daar doe je mij GEEEEEEEEEEN plezier mee.

Wat HAAAAAAAAAAAT Ik het, iedereen doet net of je je aanstelt en je maar gewoon moet leren eten................bah bah bah



aaah eindelijk ben ik niet meer de enige! Ik haat het om bij anderen te eten, bij vreemden dan vooral. Zelfs bij beste vriendinnen liever niet. Stel dat ze aardappels of groenten eten... vreselijk vind ik dat,maar iedereen denk altijd maar dat je je aansteld idd.
Ik lust eigelijk het meeste niet, geen aardappels, meeste groenten niet en het meeste vlees niet.
En niet alleen met avondeten, met snoep heb ik hetzelfde.
Niemand snapt waarom ik dik ben geworden, ik eet al heel weinig en eet echt niet alleen maar snoep of zo.
Ons mam weet niet meer wat ze voor mij moet koken, ik lust niks. Dus probeert ze er zo vaak mogelijk dingen bij te doen die ik wel lust en anders eet ik brood. En fruit ook heel veel. Dat lust ik wel allemaal.

Maar als ik bij vrienden ga eten, houden die daar dus weinig tot geen rekening mee (als ze het wel doen schaam ik me nog erger) Dan heb je al snel geen zin meer om ergens anders te eten. Ik heb dan van de zenuwen trouwens al geen honger meer.

uit eten valt nog wel mee, dan kun je tenminste kiezen (hoewel ik dan ook van die lijst maar 2 of 3 dingen overhoud die ik lust) Vreselijk is het, en nog erger is het dat je er niks aan kan doen Scheve mond
[/quote]


Ow bij goede vrienden wordt er wel rekening mee gehouden. Mijn beste vriendin vraagt het alleen als ze weet als ze iets eten wat ik wel lust. Of ze eten dan gewoon friet met een kroket omdat ik dat dus wel lust als ze niet op me gerekend hebben.
Verder heb ik wel een tante die zegt als mn ouders weg zijn van je mag wel komen eten maak ik wel iets wat je lekker vind. Maar ik maak dan net zo lief iets zelf, vind ik wel leuk en kan ik alles op mijn schema aanpassen en eten waar ik zin in heb.
Ik heb genoeg te eten als ik op mezelf zit maar ja als je bij anderen bent eten ze vaak iets wat ik neit lust.
Met uit eten gaan eet ik altijd hetzelfde, een biefstuk met friet. Meestal zitten er weer anders dingen op of aan die ik niet lust.

Maar ja mijn ouders hebben het opgegeven niks hielp of werkte. Maar apart koken voor me heeft ze dus NOOIT gedaan.

Ik heb het ook met snoep hoor!

Maar trouwens bij malou bij jou zit het misschien ook een beetje in de familie dat je aanleg hebt om dikker te worden! Kan nou neit zeggen dat ik het zo getroffen eb met mijn figuur gezien de familie waar ik uit kom hahaha. Maar ja we zullen er meemoeten leven en erop moeten letten gewoon.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:39

orionneke schreef:

Ow bij goede vrienden wordt er wel rekening mee gehouden. Mijn beste vriendin vraagt het alleen als ze weet als ze iets eten wat ik wel lust. Of ze eten dan gewoon friet met een kroket omdat ik dat dus wel lust als ze niet op me gerekend hebben.
Verder heb ik wel een tante die zegt als mn ouders weg zijn van je mag wel komen eten maak ik wel iets wat je lekker vind. Maar ik maak dan net zo lief iets zelf, vind ik wel leuk en kan ik alles op mijn schema aanpassen en eten waar ik zin in heb.
Ik heb genoeg te eten als ik op mezelf zit maar ja als je bij anderen bent eten ze vaak iets wat ik neit lust.
Met uit eten gaan eet ik altijd hetzelfde, een biefstuk met friet. Meestal zitten er weer anders dingen op of aan die ik niet lust.

Maar ja mijn ouders hebben het opgegeven niks hielp of werkte. Maar apart koken voor me heeft ze dus NOOIT gedaan.

Ik heb het ook met snoep hoor!

Maar trouwens bij malou bij jou zit het misschien ook een beetje in de familie dat je aanleg hebt om dikker te worden! Kan nou neit zeggen dat ik het zo getroffen eb met mijn figuur gezien de familie waar ik uit kom hahaha. Maar ja we zullen er meemoeten leven en erop moeten letten gewoon.


Mijn vriendinnen weten het ook allemaal hoor, die houden er ook allemaal rekening mee. Maar dat vind ik ook moeilijk, dat hun zich moeten aanpassen omdat ik weer niks lust.

ik weet wel dat het mss in de familie zit, maar dan nog is het niet leuk Scheve mond (kun je er dus echt niks aan doen)
ik zit er niet echt mee of zo, maar je ziet het liever anders natuurlijk Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:40

xtostarlight schreef:
Mijn vriendinnen weten het ook allemaal hoor, die houden er ook allemaal rekening mee. Maar dat vind ik ook moeilijk, dat hun zich moeten aanpassen omdat ik weer niks lust.

ik weet wel dat het mss in de familie zit, maar dan nog is het niet leuk Scheve mond (kun je er dus echt niks aan doen)
ik zit er niet echt mee of zo, maar je ziet het liever anders natuurlijk Haha!



Ja oke dat snap ik!!! We willen allemaal er wel leuk en slank uitzien Haha!. Maar ja niet voor iederen is dat slanke weggelegd blijkbaar .

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:46

Ach je valt reuze mee als je me oom ziet...
Alles van een bepaald merk en anders niet...
Alleen beschuiten van bolletje!
Alleen een apart merk appelmoes!
Alleen van dit merk alleen van dat merk....nou heeft mn tante hem 1 keer stiekem andere appelmoes gegeven en toen zei hij: wat heb je weer lekkere appelmoes Haha! ... Zit hem dus gewoon tussen z'n oren.

Ik lus ook bijna niks hoor...
Zal ik wel van hem hebben dus.... Haha!
Ik zit er ook niet mee ik krijg meestal van familie een bakje patat of een tosti ofzo als hun iets anders willen hebben....en thuis eten we alleen maar lekker! Knipoog

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:53

RodeoGirl schreef:
Ach je valt reuze mee als je me oom ziet...
Alles van een bepaald merk en anders niet...
Alleen beschuiten van bolletje!
Alleen een apart merk appelmoes!
Alleen van dit merk alleen van dat merk....nou heeft mn tante hem 1 keer stiekem andere appelmoes gegeven en toen zei hij: wat heb je weer lekkere appelmoes Haha! ... Zit hem dus gewoon tussen z'n oren.

Ik lus ook bijna niks hoor...
Zal ik wel van hem hebben dus.... Haha!
Ik zit er ook niet mee ik krijg meestal van familie een bakje patat of een tosti ofzo als hun iets anders willen hebben....en thuis eten we alleen maar lekker! Knipoog



Nou als wij familieeten hebben bij mijn opa met kerst ALTIJD Boos! dan wordt er WEL apart gekookt voor mijn vega oom en tante maar om nou enigszins aan mij alleen maar te vragen of ik een boterham wil of dan een extra worstenbroodje....................?????????? HOOOOO MAAR. NOu sorry ik vind het op dat moment niks anders, iedereen eet wat de pot schaft of je krijgt NIKS. Maar niet alleen ik niks en een ander krijgt dat wel.

Ben ik nou zo raar????

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:42

Neej wij zijn raar!
Thuis hoef ik het ook niet te flikken dan eten we ook wat de pot schaft maar meestal lust ik dat ook wel.
Maar als ik bij mijn oom en tante logeer bijv samen met mijn nichtje dan vraagt mijn tante wat we willen eten en dan wil mijn nichtje en mijn tante bijv spinazie....Mijn oom en ik krijgen dan aardappelschijfjes of iets dregelijks... Mijn oom wil toch wat anders en dan eet ik dus meestal met hem mee.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:26

ik lust ook geen ene bal!! en vlees eet ik al bijna helemaaaal niet! ja, kip en gehaktbal, of een tartaartje en een hamburger! verder niks!!!!!!

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:38

dit laat ik aan mn moeder lezen Haha!
Kan ze zien dat ik toch nog best wel veel lus Haha!
Ik eet alleen geen bruine bonen/spruitjes/doperwtjes
En verder geen macaroni/chinees en japans enzo...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bommeltje_, Vinny12511 en 11 bezoekers