Boktverslag dag 2 (aug.9 2001)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bokt-Diet

Berichten: 76
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Big Bokt States

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 13:02

Om het bokt-dieet straks makkelijker terug te vinden en lezen is deze 'user' BOKT DIEET gemaakt.
Als je dan iets terug wilt lezen of wilt printen kun je op 'bekijk berichten' de data makkelijk terug vinden.

Iedereen die mee doet aan het bokt dieet mag het wachtwoord en deze naam gebruiken voor het volgende topic. PB naar Orri.

Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden anders verwijder ik de 'user' wel. Lachen

Tip: gezonde, snelle, lekkere recepten, gratis lid,
http://www.smulweb.nl




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BOKT DIEET op 2001-08-09 14:06 ]</font>


Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:08

Hihi... ik vind het idee wel leuk! Grappig, ik zag onder in beeld bij de users BOKT DIEET staan en toen dacht ik: goh, eens even een PB'tje sturen. Maar goed, ik ben dan ook blonT... Verward

Vanochtend een bruine boterham met kaas gehad, ondertussen is het twee uur geweest en ga ik nog maar eens twee bruine boterhammen eten, euh... met kaas en met vlees, denk ik. En natuurlijk een beker drinkyoghurt erbij.

Vanavond eten we slavinken met aardappels en groente... rode bietjes, denk ik. En als toetje yoghurt met perziken. Hmmm... lekker...

En die Snickers-Ice-Cream Kwijl die al een paar dagen in de diepvries ligt, blijft er vandaag ook gewoon in liggen. Ik denk dat Robert hem maar even op moet eten. Huilen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:26

Grappig. Ik wilde vandaag nog een PBtje naar Bart sturen om te vragen of hij geen tijdelijk forum wilde maken voor bokt-diet omdat het anders zo'n rommeltje wordt op algemeen.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:22

Het gaat heel goed...
Vanmiddag na mijn twee broodjes heb ik alleen nog maar een kiwi en twee pruimen gehad. En ik heb niet eens echt mega-zin in andere zoete rommel...
Het is nu half vijf en zometeen maar eens aardappels schrappen (eerste keer aardappels schillen in ...euh... jaren!). We eten normaal als we aardappels eten gewoon van die voorverpakte plakjes die je moet bakken. Nu eindelijk weer eens verse aardappelen! Robert heeft afgelopen week al een keer aardappels geschrapt.

Pfjoeh, gezond hoor!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:49

Kitty,

gepofte aardappels uit de magnetron (met mierikswortel of zout en peper) zijn ook erg lekker en drie voordelen: slank, snel en niet schillen!
Even afborstelen onder de kraan, paar keer inprikken en per (grote) aardappel 3 minuten op 75o Watt. Halverwege omdraaien.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:57

Hm vandaag een slechtere dag Frusty

Op het werk vandaag 4 witte bolletjes kaas gehad en vanavond een grote patat speciaal en een frikandel Frusty
Ik ga zo in bad zitten dan kan ik ook niet eten en daarna naar bed Gaaaap

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:51

ook niet zón goede dag voor mij:
'10 uur,musli met magere yogurt en suiker er door. Vingers aflikken
1uur,2witte broodjes geroosterd een met kaas en een met cantadou en later nog wat ice tea bij de manege
Vork 5.30aardappelen,vegetarische hamburger,witte bonen in tomatensaus en uitjes allemaal door elkaar geprakt Vingers aflikken en glas volle melk
20.00stroopwafel en cola *LOL*
nou ja morgen beter he! Lips are sealed

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:04

Mijn dag:

1 krentenbol
1 bruin pistoletje gezond

(had mijn brood thuis laten liggen en was te laat opgestaan heb dus op mijn werk iets gekocht voor ontbijt en lunch)
aardappels met roerbakgroente en tartaartje.
Verder 1 koffie verkeerd en water.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:21

Ahum ik weet het, tis niet zo goed, maar ik heb vandaag nog niets gegeten Vork Mmm als het zo doorgaat zijn die 10 kilo's er wel errug snel af.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 21:04

Nou, voor mij een slechte dag..

Vanmorgen:

1 broodje met kruidenboter

Vanavond:

Big mac menu met cola light.

Verder de gehele dag cola light gedronken...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 21:29

vanmiddag:1 tostie kaas met ketshup
vanavond;1 tostie kaas met ketshup
*ahum*ik wet het jongens,maar ik had iets dringerders aan mijn hoofd.ik slik wel netjes elke dag mijn vitamine pilletjes en zo'n speciale afvalpil van zink ofzo?iig ook zo'n vitamine waardoor je speciaal minder eetbehoefte zou hebben .ofoziets vaags

_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-09 23:54 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:52

trouwens, ik lees geregeld dat je beter wèl kunt ontbijten, omdat je dan je stofwisseling van "nacht" (lage verbranding) naar "dag"(hoge verbranding) "omschakelt" ahw. (Kan iemand dit medisch onderbouwen Verward ) Helemaal niet eten is ongezond: je lichaam stelt zich in op een lage verbranding, als je daarna een keer meer eet it he er 2 keer zo hard aan: het beruchte jojo-effect.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 23:12

Zep, ik weet dat helemaal niet eten ongezond is, maar m'n oma werd vandaag begraven dus ik had echt geen eetlust... Verdrietig

Ontbijten is erg belangrijk idd om die reden die jij geeft, maar ook omdat je overdag nou eenmaal veel energie verbuikt. Je kunt dus beter een stevig ontbijt nemen dan een uitgebreid diner. Want wat je 's ochtends eet wordt bijna allemaal wel verbruikt, terwijl je 's avonds en 's nachts veel minder verbruikt.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 07:04

eten:
twee boterhammen met smeerleverworst
twee stukjes kaas
wat overgebleven rauwkost
twee boterhammen met gebakken varkenslapje


tussendoor
paar dropjes, paar pinda's
glaasje whiskey

beweging:
priveles met Pablo
kasten etc verhuisd thuis

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:49

Redelijke dag;

's ochtends
4 volkoren boterhammen met komkommer
's middags
1 festini aarbei ijsje
10 snoepjes, (5 zoute rijen en 5 perzikjes)
's avonds
gekruide aardappeltjes, met filetlapjes,
komkommersalade.

en na het rijden nog wat M&M's aaargh had mijn man mee genomen...
die overigens zelf een zak Doritos had verwerkt (lust ik gelukkig niet eens Haha! )

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElineGC en 10 bezoekers