altijd honger...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

altijd honger...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 21:16

Waah ik lijk wel eetverslaafd...zet mij een bak met eten voor en ik eet het..snoep kom maar op kan er ookw el bij...Ik blijf maar eten ik stop gewoon niet. Gelukkg word ik niet dik...toch merk ik het wel aan mijn huid..ik krijg steeds meer pukkels..
ALs ik wat te doen heb, maakt het niet uit maar als ik ff niks te doen heb ga ik achter de tv of de computer zitten vreten...Eigenlijk maakt het me vrij weinig uit omdat ik er toch niet dik van word, maar dit is wel een dure hobby!!
Dus wie heeft tips om melzef wat in de hand te leren houden


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:05

Je hebt precies hetzelfde probleem als ik.
Ik ben ook eetverslaafd, maar de laatste tijd is het gelukkig wel iets minder. Maar als ik tv aan het kijken ben, dan eet ik gewoon alles wat er in de kast staat, roze koek, kaakjes, speculaas, chocola, snoep, chips enz.

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:19

hey ik heb het ook maar ik moet wel opgaan passenmet wat ik eet anders word ik veelste dik!

Lachen

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 13:49

Ik ben ook een 'eetverslaafde'. Ik schaam me vaak vooral voor mijn collega's... Dan heb ik al 8 boterhammen weggewerkt en koeken, taart, komkommer etc. en dan ga ik ook nog mee lunchen. Ow lekker kaassoufle, broodje kroket en een soepie. 's middags krijg ik weer een kick en moet ik zoetigheid hebben, marsen!!! Dan eet ik 's avonds niet zoveel meer, maar komt ook weleens voor dat ik ineens kwarktaart ga maken..
Ik ben redelijk slank dus het komt er niet bij, maar gezond kan het ook niet zijn...
Heb ook gelezen dat juist suikers je heel depri en moe kunnen maken en dat merk ik ook weleens aan het einde van de dag. Of dat ik suikers nodig heb anders begin ik te shaken terwijl ik wel gegeten heb...
Dus gezonder aan doen. Ik heb vandaag al 1,5 liter water op waardoor het honger gevoel echt een beetje verdwijnt.
Succes mede lotgenoten!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:03

Ik heb dit ook. Als ik thuis ben eet ik echt de hele dag door. Ik word er gelukkig niet dik van, maar het is wel irritant.
Als ik iets te doen heb of op school zit dan kan ik me wel redelijk beheersen, maar thuis eet ik dan meteen weer de hele dag door Scheve mond

Tips om jezelf in de hand te leren houden heb ik niet echt, want ik kan het zelf ook niet Schijnheilig Misschien gewoon zorgen dat er geen eten in de buurt is? Knipoog

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:24

Ik ken het ook.. ik eet echt alles op.. en heb altijd honger.
het probleem bij mij is alleen dat de kilo's er wel aan vliegen Scheve mond

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers