Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Foaly

Berichten: 4815
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:33

Ik merkte net wel iets geks: op het recept van de farfalle met bospaddestoelenpesto stond dat je een halve ui en een sjalot nodig had. Vervolgens stond er a) niet wat je met die ui moest doen maar alleen dat je de sjalot moest snipperen en fruiten en b) zat er geen sjalot in mijn doos maar alleen een ui. Heb nu die maar gebruikt ipv de sjalot, maar het klopt toch niet helemaal :+

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage


briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:57

J0anieke schreef:
Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd. Nu ik geen kortingen meer krijg vind ik het toch wel aardig duur voor maar 3 (vega) maaltijden..


Dat vind ik ook hoor. Probeer echt kortingen te verzamelen. anders is het ons ook te duur.

Vandaag het gerecht met varkenshaas en paddenstoelen op. Was oke. Geen grote smaak explosie :+

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:32

Ik probeer ook kortingen te sparen. Vaak in drukke periodes maak ik nu reclame. Maar soms is het mij het echt waard. Ik bestel namelijk vaak voor 3 a 4 personen, terwijl ik alleen ben.

Vlees wat overblijft bij ontvangst gelijk in de vriezer. Groente wat in de koelkast lang mee kan, in de koelkast. En alles wat niet lang mee kan maak ik klaar om in te vriezen. Soms kook ik gewoon de hele maaltijd voor 3/4 man en dan vries ik het per portie in. Scheelt echt enorm op mijn drukke dagen of als ik moet eten op mijn werk.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 21:13

ik kreeg bij deze levering trouwens 3 kortingsbonnen, voor travelbags, fonq en een tijdschrift..
kan er zelf niks mee, vind de korting niet de moeite waard, maar toch weer leuk.
had liever wat gratis fruit of brood gehad :+

met L' ego kun je niet bouwen.

J0anieke

Berichten: 4865
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 21:21

Foaly schreef:
Ik merkte net wel iets geks: op het recept van de farfalle met bospaddestoelenpesto stond dat je een halve ui en een sjalot nodig had. Vervolgens stond er a) niet wat je met die ui moest doen maar alleen dat je de sjalot moest snipperen en fruiten en b) zat er geen sjalot in mijn doos maar alleen een ui. Heb nu die maar gebruikt ipv de sjalot, maar het klopt toch niet helemaal :+

Ik had hetzelfde... Op het voorblad staat wel een ui en bij de uitleg op de achterkant staat een sjalot.. _O-

Wij hebben net de Linguine met cherrytomaten uit de oven op. Mijnnn god wat was dat hemels!!! Ik zou zowat dat blad gaan inlijsten :')
Ik hoop dat ik ergens Turkse rode pepers kan vinden in de buurt, en anders ga ik die vervangen voor zoete punt paprika.. Heet waren ze totaal niet, dus denk dat dat prima gaat..

    Alana. ♡

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 22:27

madeliefw schreef:
Ik heb van tinkert-tje heel lief een gratis doos gekregen. Het wordt morgen bezorgd! Ik ben heel benieuwd naar de gerechten. Ik heb de salade met tonijn, kapsalon met kipgyros, zomerse gnocchi en Aziatische noedels gekozen. Heel benieuwd. Zelf lusten wij alles, maar dochter is wat moeilijker maar ze is ook pas drie.


top +:)+ en en en hoe heeft je eerste menu gesmaakt

Hier hadden we vanavond de kapsalon was lekker maar goed ik vind alles lekker haha
Ik had vandaag voor het eerst een verrot knoflookteentje maar als dat alles is :D

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 22:54

Ik wil hem ook opzeggen of wellicht kan ik nog een code vinden. Anders is het best duur. Het eten is heerlijk!

Schoentje!

enny
Berichten: 2244
Geregistreerd: 01-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 23:12

J0anieke schreef:
Wij hebben net de Linguine met cherrytomaten uit de oven op. Mijnnn god wat was dat hemels!!! Ik zou zowat dat blad gaan inlijsten :')
Ik hoop dat ik ergens Turkse rode pepers kan vinden in de buurt, en anders ga ik die vervangen voor zoete punt paprika.. Heet waren ze totaal niet, dus denk dat dat prima gaat..


Goed om te horen! Die staat hier morgenavond op het programma :j

Mijn grote trots Dionysos (v. Spielberg) 27/5/2008 - 25/7/2013

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:34

Ik heb deze week Marly Spoon. Moet zeggen dat me dat ook wel erg goed bevalt.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:13

Ik eet nu de kapsalon. Echt een aanrader. <3

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:42

Oh die ga ik missen. Die wordt hier dit weekend gegeten als ik weg ben. Gisteren de salade met tonijn gehad en vandaag de Aziatische noedels. Allebei erg lekker en ik vind de hoeveelheid echt heel veel. Hadden voor 3 personen besteld en ga hem nu voor volgende week aanpassen voor 2 personen. Onze peuter eet toch niet zoveel.

[o]

nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:33

Cinderella schreef:
Ik eet nu de kapsalon. Echt een aanrader. <3


Die heb ik deze week ook gehad, heerlijk!! Heb er wel zelf nog wat kaas aan toegevoegd en nog eventjes de oven in..

En de saus heb ik achterwege gelaten, ik kreeg die smeek van de karnemelk niet weg.. Ieuw wat was dat vies.. (nee, ik had nog nooit karnemelk gehad.. :') )

<3 Sneakers <3

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:45

vec schreef:
Ik heb deze week Marly Spoon. Moet zeggen dat me dat ook wel erg goed bevalt.


Wat zijn je ervaringen ? Hoe duur is dit ? En in tegenstelling tot HF?

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:45

nine1987 schreef:
Cinderella schreef:
Ik eet nu de kapsalon. Echt een aanrader. <3


Die heb ik deze week ook gehad, heerlijk!! Heb er wel zelf nog wat kaas aan toegevoegd en nog eventjes de oven in..

En de saus heb ik achterwege gelaten, ik kreeg die smeek van de karnemelk niet weg.. Ieuw wat was dat vies.. (nee, ik had nog nooit karnemelk gehad.. :') )


Karnemelk vind ik ook drie keer niks. :') Ik had er daarom yoghurt doorheen gedaan!


Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:03

wij hadden de kapsalon met crème fraiche gemaakt :D (en extra knoflook tenen )
hier ook een hit. <3
frietjes hadden wij nog extra gekruid met wat paprikapoeder en kruidenboter kruiden.

met L' ego kun je niet bouwen.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:11

Ondanks dat de hellofresh er hier niet meer in komt (ivm kosten) zijn mijn ouders wel geïnspireerd geraakt gelukkig. We eten met meer regelmaat lekkere en verse groente gerechten *\o/*
"vroeger" aten we echt 7 dagen in de week het zelfde, aardappels, groente en een stuk (vega) vlees. Af en toe pasta of frituur en dat was het.. Nu eten we zeker 2x per week en een echt lekker gerecht (soms gejat van hellofresh, of bijvoorbeeld de albertheijn site)

J0anieke

Berichten: 4865
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 19:11

Nu ik geen lidmaatschap meer heb zelf de ingrediënten gehaald voor een HelloFresh maaltijd. Meer champignons en kaas, minder couscous. :D
Afbeelding

    Alana. ♡

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:12

Ik heb weer 2 bonnen voor een gratis box.

Ik zie dat je nu met de punten voor korting kan kiezen! Dat is wel fijn :)

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 23:47

ik heb ook 2 bonnen voor een gratis box.


Vanavond de couscous gegeten met kippendij vond er voor het eerst weinig aan.

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 02:58

Als de gratis box voor mensen is die al lid zijn, houd ik mij heel graag aanbevolen voor een van de codes :)

Hevonen

Berichten: 5607
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 09:22

Hoe kom je aan bonnen voor een gratis box?
Ik had ooit een kortingsbon. maar dat scheelde nog geen kwart van de prijs.

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 09:40

zat gisteren in de nieuwe box.

Fee_ helaas het is voor nieuwe mensen die nog nooit een box hebben gehad

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl

Ramiro

Berichten: 797
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 09:48

Mocht iemand nog geen bestemming hebben voor die codes, dan hou ik me aanbevolen :) Ben zelf al lid (en lees hier mee), maar nog geen gratis codes gekregen. Zou graag mijn ouders een box cadeau willen doen. Mijn vader is een lastige eter, maar mijn moeder probeert graag nieuwe gerechten.

27-9-19 <3 13-06-22 [&]

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:53

Ik zou heel erg graag een box uit willen proberen. Wij zitten tijdelijk op ons zelf en zijn nog inpiratie loos. Dus als iemand nog een code heeft zou ik die graag ontvangen

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:10

stuur me maar een pb

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers