Als je 1 dag alles mocht eten wat je zou willen..

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Warboel, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 11:41

Ooh daar droom ik vaak van. :~ Chocoladevla met slagroom.bij voorkeur mierzoet. Abrikozenvlaai of schwarzwalder kirsch torte. Moorkop of bosse bol. Een bananasplit ijsje of een eclair met koffie en banaan. Kortom alles waar slagroom inzit. Kwa hartig mis ik niet veel daar kun je goed omheen werken.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 12:32

Willl65 schreef:
Zelf het geluk dat ik alles kan en mag eten.
Lijkt me vreselijk om iedere dag te moeten nadenken wat er in voeding zit om dan pas te weten of je het mag.

Je went eraan uiteindelijk. Als je er maar snel genoeg flink ziek van wordt blijf je er wel vanaf. Maar het blijft lezen lezen lezen en zeikerig prcies zijn bij alles wat je in je mond stopt. En soms gruwelijk de mist ingaan door stomme dingen. Zelfs na jaren nog. -O-

Maar altijd als ik uit eten ga bedenk ik me wat ik zou willen eten als ik alles mocht hebben. Zaterdag nog een lekkerbekje met ravigotte saus bij staan kwijlen neus erin gestoken voor de geur en braaf een stukje gerookte droge vis weggewerkt. :') want zit melk in doorhaalbeslag.

Offtopic had dat pasgeleden. Ik mag oa geen kunstmatige zoetstof hebben. Wordt daar letterlijk kotsziek van.
Maar samen met iemand koffie gedronken. Lepeltje vergeten. En ach ik kan dat lepeltje wel gebruiken, Zit maar een zoetje in die koffie. Goed afgeveegd en mijn koffie met suiker geroerd. Had ik beter niet kunnen doen. :r binnen 10 minuten opgeblazen gezicht en mijn darmen en buik waren het er niet mee eens. Goede vriend heeft met verbazing staan kijken naar de reactie van mijn lijf. En nu is hij er nog preciezer in. Mag niet eens meer eenzelfde kopje gebruiken voor de koffie. :+ zaterdag had ik gedachteloos twee dezelfde kopjes gepakt maar nee koffie werd overgegooid in een ander kopje.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie