verschil: riblap, runderlap en sucade lap???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37155
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 09:55

Goede vraag waarvan ik het antwoord me van de week ook al afvroeg. Ik behandel ze allemaal hetzelfde uren laten prutte,en en zacht draadjes vlees overhouden. Ik ga de link eens lezen.

Aha hetzelfde dus alleen van een andere plaats. Die dikke taaie massa bij de sucadelap was me al opgevallen. Die snijden we altijd weg na het braden. Maar ik denk in een supermarkt er veel verkocht wordt als riblap terwijl het misschien niet eens een riblap is.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man



karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37155
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 15:55

Rytir schreef:
Citaat:
Goede vraag waarvan ik het antwoord me van de week ook al afvroeg.


Haha, ook toevallig door een reclameblaadje :D Bedankt voor de antwoorden! Het vlees is dus eigenlijk bijna hetzelfde qua structuur?


Nou nee :+ , ik was bij het vrieshuis wat vlees aan het pakken om mee te nemen. En het bleek dat we naast 2 pakjes rosbief alleen nog riblap, runderlap, sucadelap en soepvlees hadden liggen. Was me nog niet eerder opgevallen dat er zoveel soorten bijzaten. :') we hebben ze pas een jaar daar liggen dus hoezo wat kippig.

En nee dit is geen hokje vetmest koe maar een heerlijke lakenvelder stier waarvan de nakomelingen dit jaar zijn geboren. Beest heeft vorig jaar zomer in de wei gestaan met wat dames en de laatste paar weken idd vetgemest. Over een week of twee komt zijn opvolger eraan, dan moet het ons vriesstuk leeg zijn weer. Nog even dooreten dus. Morgen weer wat ophalen, dit keer riblap en soepvlees denk ik.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37155
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:13

Eigenlijk alle genoemde stukken vlees. Kwestie van lekker lang laten sudderen dan valt het vanzelf uit elkaar van gaarheid. Wel uren ervoor uittrekken idd niet in anderhalf uur klaar. Wij zetten het vaak s avonds op tot we naar bed gaan. Dan de koelkast in en de dag erop een uur voor het eten nog nagaren. Het staat dan op een sudderpitje of in de hooimadam voor echt uren.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37155
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: verschil: riblap, runderlap en sucade lap???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:03

Is in de eerste aanschaf misschien niet goedkoop maar werkt als een trein. Eigenlijk een draagbare makkelijk op te ruimen hooikist zoals ze vroeger gebruikten. Daarin zet je wat moet doorgaren en je hebt er geen omkijken meer naar.

http://www.hooimadam.com/

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 6 bezoekers