Zinnig vriendje met eten.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Zinnig vriendje met eten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:46

Mijn vriend en ik hebben afgesproken 2 keer in de week op een doordeweekse dag samen te eten. Ik kook dan, vind het harstikke leuk alleen kan het nog niet zo goed. Nou is het zo dat mijn vriend niet zo heel erg veel lust, ik dus wel, maar hierdoor draait het meestal uit op gewoon aardappels, groente en een slavinkje of iets anders vlees wat makkelijk klaar te maken is.
Nou gaan we dinsdag weer samen eten, maar nou wil ik een keer wat anders maken maar ik weet dus helemaal niet meer wat, maar het moet gewoon wat anders zijn als altijd maar die aardappels enzo. Hebben jullie misschien tips?? Hier zeggen wat hij allemaal niet lekker vind wordt een beetje te veel van het goede denk ik.

Dus wie kan mij helpen dinsdag iets leuks op tafel te zetten wat ook een beetje makkelijk klaar te maken is.


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 22:02

Oh ja dat wrodt niet zo'n hele lijst
Nou alle groenten eigenlijk wel maar geen sla of witlof ofzo. Tja kijk hij lust best wel veel maar als hij iets niet kent wil ie het ook niet proberen.

Oh ja en hij lust absoluut geen kaas. Dat is wel lastig om dat ik sla met kaas en blokjes ham heel erg lekker vind, vooral als het weer wat warmer wordt buiten hou ik wel van dat frisse eten, hij dus helemaal niet.

Tja vind het moeilijk zo te bedenken wat hij nog meer allemaal echt niet lust.


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 20:51

Tja tamara maar ik lust weer geen tonijn!!!
Maar goed het zal idd wel een pasta ofzo worden.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 10:34

Oh nee zo erg is het niet, heb er vannacht nog over gedroomd, dat hij ineens kaas op zijn brood ging doen omat er niks anders was. Mijnvriend eet het liefst gewoon aardappels vlees en groente, terwijl ik ook wel van andere dingen hou, maar goed het gaat steeds beter, heb hem nu tartaar laten eten, maar dit vonden we allemaal niet echt lekker wel te eten maar niet voor herhaling vatbaar. Heb voor de rest van de week even geen zorgen, hebben geen tijd om samen te eten, dus hij eet weer lekker bij paps en mams.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 10 bezoekers