Baklava, alleen bij De Turk/Griek?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:27

Cealli schreef:
In Den Bosch weet ik wel de turkse winkels te vinden...
Achter het station, onder dat bruggetje door, kom je links op de onderwijsboulevard.. rechts zit er op de hoek (meerdere volgens mij) turkse winkel

Weet dus alleen niet of ze baklava hebben


Volgens mij wel, als ik het me goed herinner.

Ik ken die winkel ook, zit vlak bij het station. Een soort supermarkt is het, ze verkopen van alles. Ik kwam er regelmatig toen ik daar nog in de buurt werkte. Weet alleen niet meer hoe die straat heet. Maar je komt er via de roltrappen aan de achterkant van het station, dan rechtdoor lopen en voorbij de Giromaat rechtsaf een parkeerplaats over. Weg oversteken en dan zit-ie links op de hoek. Rechts in het rijtje zit trouwens ook een Turkse bakker met erg lekker brood. Weet alleen niet of die ook baklava verkoopt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:13

Dat met die tzatziki deed ik ook wel eens. In mijn oude 'studentenwijkje' in Utrecht zat er een snackbar met Griekse eigenaar om de hoek. Ik nam daar dus nooit friet met curry o.i.d., maar altijd met een bakje tzatziki erbij. Lekker! Vork

Ik deed wel meer gekke dingen: ooit had ik eens na sluitingstijd dringend geraspte kaas nodig. Ben toen naar de Alfonso's Pizza o.i.d. - de pizzaboer dus - op de andere hoek gegaan en daar kreeg ik gratis en voor niets een grote zak ECHTE geraspte kaas mee, die ze op de pizza doen. Ook lekker!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 21 bezoekers