Slim-fast

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Slim-fast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 00:32

Heeft er iemand ervaring met de producten van slim-fast.
Ik wil ze misschien gaan proberen maar wil eerst ff weten wat voor ervaringen er zijn.
En of het ook nog een beetje eet/drinkbaar is.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:38

Ik heb gehoord dat je de hele dag trek in eten hebt, maar ik zou het zelf niet weten

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:16

Ik heb er totaal geen ervaring mee, ken ook niemand die het gebruikt heeft. Maar ze hebben het toch ook in blikjes? Koop er daar eens eentje van zou ik zeggen, weet je het snel genoeg...

Succes! Haha!

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:35

ik vind het vies

Lijkt me trouwens niet vullend, en ook niet gezond.

Ik heb ze niet gehad voor het afvallen, dus weet niet hoe dat gaat

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 02:24

heb ooit de repen getest
getverderrie, zit je half uur te kauwen en al die zooi plakt als een gek aan je tanden

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 02:55

Ik weet in ieder geval dat het voor geen meter verkoopt bij ons in de winkel....

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 07:50

Ik heb ooit eens zo een shake geprobeerd. Kreeg geen eens het hele glas leeg. Ik zat nokvol, voor een uur, en daarna had ik weer honger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:16

Het werkt wel degelijk en het is echt niet ongezond. MAAR als je op je gewicht bent gekomen door middel van dit "astronautenvoer" en je gaat weer over op normaal voedsel, dan kom je binnen notime zowat het dubbele aan van wat je afgevallen bent... Kortom leuk voor even.

Je kan beter gewoon je eet patroon aanpassen en aangepast houden dan blijf je op gewicht..

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:13

Slimfast is niet echt favoriet bij mij.
Die blikjes zijn niet lekker en vullen voor geen meter. Repen zijn ook niet echt lekker.
Die van Weightcare (repen) zijn beter lekkerder en vullen beter. Daarin zijn mijn favorieten Muesli Honing, Pinda Nougat en Chocolade Crisp.
Warme maaltijden (noodles) zijn van Modifast weer lekker.

En als je na de maaltijdvervangers gelijk je eetpatroon aanpast, kom je er ook wel. Maar als je weer in je oude eetpatroon valt, zal het waarschijnlijk je resultaat weer teniet doen.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:15

Als je iets calorieenarms wilt eten wat toch beetje vult: magere yoghurt met appel erdoor. In hele liter magere yoghurt zitten maar 300 cal.!

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 14:46

Biepmiep schreef:
Als je iets calorieenarms wilt eten wat toch beetje vult: magere yoghurt met appel erdoor. In hele liter magere yoghurt zitten maar 300 cal.!

Ik lust geen yoghurt, karnemelk, yoghurtdrink of iets in die richting.
Als ik die blikjes slim-fast drinkmaaltijd in de winkel zie staan dan denk ik dat het smaakt naar yoghurtdrink, maar das een vooroordeel dus vandaar ook mijn vraag of het te eten is, maar zoals ik het nu lees is het dus niet echt eet/drinkbaar.

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:50

Ik drink ze ook wel eens, niet om af te vallen, maar om een hongergevoel weg te nemen. Omdat ik bijv. om 4 ur smiddags honger heb, en net daarvoor fruit en brood op heb. Dan neem ik zo'n blikje om het hongergevoel weg te nemen, een uurtje later heb ik dan weer honger. Haha!
En ze zijn niet zo lekker nee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:52

Ik heb het wel eens als lunch gehad op dusdanig drukke dagen dat er geen tijd was voor een fatsoenlijke boterham, maar ik vond het wel lekker Verward Ik heb wel eens Vanille gehad, en ook een oranje sjeekje, iets van passievrucht ofzo geloof ik. Alleen die met aardbei vind ik veel te zoet. Ik kan er trouwens ook makkelijk de hele middag op lopen, heb niet na een uurtje al weer honger (en normaal eet ik 2 boterhammen tussen de middag).
Ik geloof alleen niet in die manier van afvallen. De enige goede manier is volgens mij je voedings- en bewegingspatroon aanpassen.

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:10

Je blijft dat hongergevoel houden met die spullen van Slimfast ik heb het ook wel geprobeerd viel wel anderhalf kilo af maar had zo'n trek dat het er bijna meteen weer aan zat, als je wilt afvallen kun je beter opletten wat je eet en meer sporten dat is het beste denk ik.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:44

Iewl... dat mensen zoiets naar binnen kunnen krijgen. Je valt er in korte wel heel veel van af, maar je eetpetroon verandert er niet door. Je hebt gewoon levenslang eigenlijk.

BayjaJarig

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 00:08

Ik gebruik op dit moment alleen af en toe die tussendoor repen en ik moet zeggen dat ik die best wel te eten vind. Maar goed, als je op dieet bent is ineens alles wat je mag hebben lekker!
Ik ben verder niet bezig met het slim fast dieet maar wel met een ander dieet. Daar boek ik hele goede resultaten mee. ( 10 kilo in 3 maanden kwijt ). Die slim fast repen helpen wel mee! Als je wat wilt weten pb maar even.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 00:12

Ik heb vanavond een drinkmaaltijd geproefd maar die kwam er net zo hard weer uit.
Gadver wat is die goor, zijn alle smaken zo of is alleen die aardbeien smaak zo vies?

Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:48

Ik heb ze ook weleens geprobeerd, vond het naar milkshake smaken eigenlijk. Maar dat was wel op stage in Amerika, misschien smaakt dat spul daar anders? Iedereen groeide daar gigantisch de breedte in door al dat onvermijdelijke vette voer. Dus wij aan de Slimfast. Haha!

Bij mij hielp het geen reet, ik gebruikte het meer als tussendoortje, zeg maar als milkshake. Tong uitsteken Had nog net zoveel honger als voor die tijd: dus nog maar een paar broodjes erachter aan. Tja, dat schiet niet op natuurlijk.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:34

Ik heb die shake's wel eens geprobeerd je zit idd erg vol het eerste uur maar daarna had ik onwijs veel honger.
Ik probeerde het telkens weer maar kreeg ook telkens weer extra honger.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:19

Op zich is het geen slecht spul, maar qua smaak beleving valt er een hoop aan te verbeteren. Het is echt om te Misselijk en dat is geen grapje. Het valt als een baksteen op je maag. Ik had daarna niet echt honger meer, maar dat kan ook komen omdat wij meerdere afslankproducten tegelijkertijd moesten proeven.

Daarnaast heeft niemand die ik ken en het product gebruikt heeft het volgehouden. Men kan zich simpelweg niet voorstellen dat 1 reep hetzelfde volle gevoel geeft als een stuk of 4 meergranen boterhammen. We eten nu eenmaal grotendeels met de ogen (en neus).

Je kunt het proberen, maar ik denk niet dat het aan je verwachtingen voldoet

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:36

Ik vind de chocodrink wel prima, smaakt gewoon naar chocola zoals dat zou moeten. Verder heb ik ooit de vanille geproefd, maar die vond ik al verschrikkelijk zoet en niet lekker, dus de rest durf ik niet meer aan te schaffen.
Van de repen vind ik de caramelreep het lekkerst (en het is beter dan een nuts oid, aangezien ik wel op dieet ben Lachen )

Ik gebruik zo'n chocodrink als ontbijt, dat is al heel wat voor mij, aangezien ik iets anders 's ochtends gewoon niet naar binnen krijg. En het is nu eenmaal wel beter om wel te ontbijten.

Je moet wel reƫel blijven wanneer je aan het dieten bent. Niet denken dat je geen hongergevoel krijgt wanneer je ineens veel minder gaat eten. Dat is een grote illusie.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:08

Ik gebruikte wel de maaltijd plus producten en dan de vanille want die andere smaken gaan ook je keel uithangen. ik vond het goed te doen hoor, ja ff wennen maar dat heb je met koffie ook.....