Waarom is Thaise currypasta zo vreselijk heet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Waarom is Thaise currypasta zo vreselijk heet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 17:17

Dat was even een misrekening... Scheve mond
Van de week "Thaise kipfilet met paksoi" gemaakt. Braaf een potje currypasta gekocht, kip ermee ingesmeerd... Toen het op tafel kwam, nam Thom een hap en zei: "Jeetje, die paksoi is wel héél scherp!" Ik snapte het al niet, want paksoi smaakt echt nergens naar; ja, naar water... Verward Zaten er dus kwakkies van die pasta aan. Arme jongen... Ach gut hij kan helemáál niet tegen die scherpe zooi... Scheve mond
Maar hij vond het wél lekker! *LOL* Moet ik nu maar eens gaan nadenken hoe ik dat kan maken zónder die pasta... *denkt diep na*

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:06

Je kunt hem ook langsaam aan pittig eten laten wennen Lachen Gewoon langsaam aan beginnen met de dingen steeds iets scherper te maken. En zorg dat je iets zoets ernaast hebt, dat neemt het scherpe weg.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 21:00

Wmijn schreef:
Je kunt hem ook langsaam aan pittig eten laten wennen Lachen Gewoon langsaam aan beginnen met de dingen steeds iets scherper te maken. En zorg dat je iets zoets ernaast hebt, dat neemt het scherpe weg.
Tip van de maand! OK dan! Wacht maar, over een half jaartje sméékt ie om sambal... Haha!