Marshmallows, welk merk is echt lekker?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 09:07

Ik haal voor de scouting meestal spekjes, scheelt toch een stuk in de prijs en die kids vinden het allebij lekker. Ik trouwens ook. Vingers aflikken De laatste keer (gisteren Haha!) hadden we funny-mellows van de Lidl, ook weer anders dan van die feest spekken. Beetje goedkopere variant, die meer in de buurt komen van marsmellows. Maar, marsmellows kan ik krijgen bij de konmar, in het "buitenland-schap". Die zijn erg lekker.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles



Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:54

Het verschil tussen spekkies en marsmellows kan ik niet echt beschrijven. Dat moet je echt zelf proberen, maar marsmellows zijn inderdaad lekkerder Vingers aflikken

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:48

Oh, btw, bedenk me net. Ooit wel eens een smorse geprobeerd? Dan dus een marsmellow roosteren, tussen 2 koekjes doen en er nog een plak chocolade opleggen. Het glazuur springt spontaan van je tanden, maar lekker! Vingers aflikken

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 48 bezoekers