plantuitjes, wat doe je ermee en waarom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

plantuitjes, wat doe je ermee en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 20:29

Nou, plantuitjes dus. Die liggen bij de lidl op de groenteafdeling, maar zijn nog kleiner dan sjalotjes. Dus als je ze wilt gebruiken ben je een eeuwigheid bezig om ze te pellen. Maar, misschien moet je ze inderdaad wel planten, zoals de naam zegt. Maar, wanneer dan en hoe lang moet je wachten tot ze groot zijn. Iemand een brilliant antwoord?

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 10:54

Nope, bedoel absoluut geen bosuitjes. Ik bedoel een soort mini-uitjes waarvan de naam dus "plantuitjes" is. Ik gok ook dat ze geplant moeten worden, maar waarom liggen ze dan op de groente afdeling Verward En hoe lang moet je ze dan in de grond laten zitten...

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 10:59

Klopt, geven inderdaad erg mooie bloemen. Vorig jaar had ik een paar uien in de kast liggen die al aan het uitlopen waren en die heb ik gewoon in de tuin geplant Haha! Super mooi. Misschien maar een zakje van die uitjes kopen Knipoog

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 bezoekers