“Aparte” producten

Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dreamy

“Aparte” producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-20 20:02

:wave:

Voor een uitdaging met iemand heb ik wat producten nodig die “apart” zijn en vaker in bijv. een toko dan een supermarkt liggen. Het moet direct eetbaar zijn (dus niet meer hoeven opgewarmd/gemaakt o.i.d) :)

Ik heb drie producten nodig, dus zat te denken aan;
-Zoet
-Zuur
-Zout

Wie oh wie heeft aanraders :D en graag erbij vermelden in welke winkel het te vinden is!
Alvast bedankt.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-20 20:44

Rytir schreef:
Wat zoek je dan, een voorbeeld? Snacks, fruit, kruiden, gebak, wat voor de een doodnormaal is, is voor een ander uitzonderlijk ;)

Dat maakt niet uit & ik begrijp dat voor iedereen “apart” wat anders is :D Ik denk dat ik het ‘t best kan omschrijven als “internationale” producten (mag van snack tot fruit tot watdanook zijn) vandaar dat ik in de tekst ook zet dat ik producten bedoel die vaak in een toko liggen. Al hebben supermarkten tegenwoordig ook wel een internationale sectie!

In ieder geval iets waarvan je weet dat de meeste mensen dat nog niet snel zullen hebben gegeten :P bijv. insecten.

Dreamy

Re: “Aparte” producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-20 11:17

Bedankt allemaal! Hebben uiteindelijk mochi, gedroogde peer, appel-kaneel chocoladestukken, soort glibberig bananencake-iets, wasabi-nootjes en iets met matcha gegeten :))

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie