Het grote kerstfood topic 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Schuur_

Berichten: 4858
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Het grote kerstfood topic 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 21:54

Wij doen altijd een beurtrol voor kerst. Vorig jaar was mijn zus aan de beurt en dit jaar ik weer. Vorige keer had ik een restaurant gereserveerd. Heel lekker dus ben aan het twijfelen om dat weer te doen maar heb ook zin om eens uitgebreid te koken.

Als dessert dacht ik de peren-bramen crumble https://www.jumbo.com/peren-bramencrumb ... om/503504/

Hoofdgerecht zou ik graag iets als een gebraad doen maar nog geen idee wat. Een restaurant is wel makkelijk maar oef, wat een geld vragen ze en dat keer 5 :wow:

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!


Schuur_

Berichten: 4858
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Het grote kerstfood topic 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:27

Eetbare sneeuw zou je kokosrasp voor kunnen gebruiken?

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Schuur_

Berichten: 4858
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Het grote kerstfood topic 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:52

Pavlova bodem kan je kant en klaar kopen in de AH. Die ligt hier ook voor de Eton mess te maken. Ik ga echt no way zelf aan de meringue beginnen

Menu:
Hapjes:
gerookte eendenborst met mango en mandarijn
Pate met toast
Vleeswaren en kaasblokjes

Voorgerecht
Gevulde Portobello met geitenkaas

Soep
Kreeft-garnalensoep

Hoofdgerecht
Extra gerijpte biefstuk
Winterse groenten in de oven (wortel, pompoen, venkel, rode ui, pastinaak)
Hasselback aardappelen

Nagerecht
Eton Ness met rood fruit

Koffie met Ferrero rocher

Omkomeb van de honger doen we dus niet. Voor te drinken heb ik witte wijn voor het voorgerecht en soep en heerlijke rode voor bij het hoofdgerecht. Om te starten nog een fles bubbels van het wijndomein 1km van de deur en toch een martini Belini Peach.

Ik heb ook wat tonic ingeslagen voor als ze G&T willen maar bedenk me net dat ik geen ijs heb.

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers