Too good to go

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 14:57

Ik heb door dit topic de app gedownload en ga vanavond mijn eerste pakketje ophalen, van een bakker :)) Ik was verbaasd over hoeveel bedrijven er aan meedoen hier in Scotland. Zal vanavond laten zien wat de haul was!

“You have to learn how to care about people without taking on all of their problems.”
-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:27

Ik heb een 10-tal scones gekregen, verschillende soorten ook nog :)) En 3 sandwiches, kan ik zelf helaas niet eten omdat het vlees is maar die gaan naar m'n huisgenootjes. Tot nu toe best voor herhaling vatbaar :j Was er ook nog nooit geweest, dus best leuk om eens een nieuw plekje in m'n eigen stad te vinden!

“You have to learn how to care about people without taking on all of their problems.”
-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:35

Slechte foto, maar dit was mijn 'haul' vandaag, van een eetcafe in de buurt:
Afbeelding
Een half gesneden brood, een grote scone, een groot croissant, een aardbei gebakje en in de beker zit haggis. Vinden jullie waarschijnlijk niks, maar bij m'n partner ging het er zo in :)) Voor 3,50!

-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:14

Jammer maanlicht! Heb tot nu toe het idee dat winkels die normaal overpriced zijn niet zulke goede pakketjes geven. Hoop dat de spar je beter bevalt!

Er heeft zich net een nieuwe bakker bij tgtg aangemeld die vlakbij mijn partner zit, dus daar ga ik vanavond heen :)) Ben benieuwd!

-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:38

Afbeelding

1 heel brood en drie kaneelbroodjes, 3.50 :) Van 1 van mijn favoriete bakkers hier in de buurt, dus sowieso lekker :9

-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 00:11

Is er al eens iemand bij de hema in A'dam geweest?

-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 10:05

amsterdam10 schreef:
Ik ben ook weer blij! Bij HEMA in Amsterdam heb ik een pakket opgehaald. Voor €4 had ik een maaltijdpakket om couscous te maken, 2 gebakjes, vers sap in een fles, verpakte belegde wraps en kaasbroodjes om in de oven te doen, houdbaar tot 3/1 :)

Dik tevreden en een aanrader dus!

Oh leuk, ik zat ook te denken om langs de Hema te gaan nu ik even in Amsterdam ben! Klikt als een goed pakket :)

-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:49

Ik ben in London voor werk, en had vandaag twee bonnen gekocht, 1x 4 enorm lekkere cupcakes, en 1 avondmaaltijd bij een fancy vegetarisch buffet restaurant. Super grote, en lekkere, maaltijd, kreeg het zelfs niet helemaal op. Voor 3,50 (pond). Aanrader als iemand toevallig in London is, heet Tibits :D

-Phylicia Rashād

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:30

Gister voor 4 pond :)) Cupcakes zijn normaal 3.25 per stuk, je krijgt er meestal 4 maar we hadden geluk :+

Afbeelding

-Phylicia Rashād

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie