Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:27

Wat ik zo lees is het wel veel ongezond ofniet? Of nouja ongezond, niet altijd passens binnen een dieet zegmaar :D jammer want lijkt me echt wel tof maar ben wel strikt aan de lijn

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:40

Valt mee, oké.. bakkerijen zijn niet goed voor de lijn. Maar supermarkten en groenteboeren vallen wel mee vaak

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:44

Anoniem schreef:
Die vraag over de tijden staat inmiddels wel 10 keer in dit topic denk ik, inclusief steeds hetzelfde antwoord. ;)


Tica ik vind dat je soms een wat onprettige toon in je reacties hebt, zoals in deze. Het is vast niet zo bedoeld, mat misschien kan je er op letten?

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:46

Jester_ schreef:
Wat ik zo lees is het wel veel ongezond ofniet? Of nouja ongezond, niet altijd passens binnen een dieet zegmaar :D jammer want lijkt me echt wel tof maar ben wel strikt aan de lijn


Bij de bakker Bart hebben we vaak brood (hele broden en harde of zachte broodjes) en vaak 2 gebakjes.

Een enkele keer hebben we appelflappen en pizzabroodjes gehad, maar meestal dus vooral brood.

F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:56

Ik denk dat ik voor zaterdag weer eens een bon ga scoren bij de spar. Gisteren had mijn moeder er eentje van een nieuwe ah was een leuk en goed gevuld pakket. Jammer dat die voor mij te ver weg zit

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:00

Maartje1990 schreef:
Anoniem schreef:
Die vraag over de tijden staat inmiddels wel 10 keer in dit topic denk ik, inclusief steeds hetzelfde antwoord. ;)


Tica ik vind dat je soms een wat onprettige toon in je reacties hebt, zoals in deze. Het is vast niet zo bedoeld, mat misschien kan je er op letten?

Ik snap Tica wel, het is gewoon vervelend als keer op keer de zelfde vraag wordt gesteld zonder dat mensen even de zoek-functie hebben gebruikt.

Ook vind ik tekens dat "oh, mijn pakket haalt de waarde niet"/"ik heb één product wat over datum is"/"ik wil mijn geld terug" redelijk vervelend worden. Je kunt toch prima voor jezelf beslissen of het voor herhaling vatbaar is of niet?

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:28

Wellicht een idee om even de meest gestelde vragen en het antwoord daarop in de OP te laten bijvoegen?

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:36

Steeph; eigenlijk vind ik je reactie een beetje vreemd. Want moeilijk doen over het beantwoorden van een vraag..... dat snap je. Terwijl t toch niet zo ingewikkeld is om antwoord te geven.

Maar iemand die een tgtg pakket heeft die niet aan de waarde oid voldoet, die mag dan weer niet mopperen. Maar tica wel omdat er een vraag al eerder is gesteld en beantwoord?

En waarom zou je niet mogen klagen? Kijk ik snap ook goed dat t gaat om producten de anders weggegooid worden, of die op de datum van vandaag zijn. Maar als iets niet klopt dan mag dat toch ook gezegd worden? Het is niet alsof je er helemaal niets voor betaald.

Het grootste gedeelte zijn tevreden reacties en dat is fijn, maar mijn inziens mag t ook best gemeld worden als je voor wat voor reden dan ook niet tevreden bent.

laura1987

Berichten: 7130
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:45

Zelf vind ik het fijn de tegenvallende pakketten ook te lezen, hierdoor kan ik dan beslissen naar een ander te gaan die wel goede reacties heeft.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:58

Ik had onlangs een wat tegenvallend pakket bij de Jumbo, maar ik zal niet klagen, hahaha.
Zit al even te loeren op de Plus hier in de buurt, maar volgens mij gaat er altijd maar 1 bon uit per dag, rond 20.15 uur. Zet iedere keer een herinnering in mijn telefoon, maar ben gewoon iedere keer niet in de buurt van mijn telefoon op dat moment.

Ben wel zeer enthousiast over Wereldsmaken! Vorige week weer gehaald (2 bonnen) en wederom weer 2 dagen van gegeten (2 volwassenen en 2 kinderen). Zal eens kijken of ik zo een foto kan uploaden.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:11

Dit was de eerste keer:
Afbeelding

En de tweede keer:
Afbeelding

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:46

Wauw dat ziet er heel goed uit!

Met alle aandacht die het krijgt in de media op het moment is het niet zo goed dat steeds meer mensen het ontdekken, maar je moet soms wel bijzonder snel zijn om bonnen te kunnen kopen

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:57

Bij ons in de FB groep van de gemeente werd TGTG ook genoemd, maar daar werd al aangegeven dat er bij ons in de gemeente niet echt animo is van bedrijven omdat eigenlijk alles naar de voedselbank gaat.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 11:24

Hanafubuki schreef:
Bij ons in de FB groep van de gemeente werd TGTG ook genoemd, maar daar werd al aangegeven dat er bij ons in de gemeente niet echt animo is van bedrijven omdat eigenlijk alles naar de voedselbank gaat.

Hier in de buurt is ook niet heel veel (ik woon in Nieuwegein), maar als je dan kijkt naar Utrecht zelf, wow!

sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:03

Vandaag voor het eerst wat opgehaald. Een bon van boulangerie Goossens. Ben er blij mee.


Afbeelding

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:21

Wat ik mij dus afvraag hè..... zouden dergelijke bedrijven minder verkopen voor de normale prijs omdat mensen nu tgtg afwachten? Ikzelf koop zelf eigenlijk zelden iets bij de Bakker Bart, dus aan mij hebben ze op die manier wel extra inkomsten. Maar stel ik was een vaste klant en opeens zou ik Mn vaste producten niet meer kopen maar altijd tgtg. Zijn ze een klant kwijt.... hebben ze meer over.... in theorie kan dat natuurlijk? Wat denken jullie daarover wbt de praktijk?

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:34

Vriendlief vroeg ook al zo iets af.. hij vind het een goed iets maar zegt ook, ja wij doen nu 1 keer per week TGTG maar gaan niet meer 1 keer per week naar de bakker.. ( ja soms voor een extra brood maar eerder standaard 3 broden per week)

cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:38

Ik denk niet dat het heel veel invloed heeft, want als je vaste klant bent ga je ook voor meestal vaste producten die je dus eigenlijk wekelijks wel in huis wil hebben. Als je een TGTG pakket koopt, weet je dus vooraf niet wat je gaat krijgen. Of ze kopen eerst TGTG en kijken dan of en wat ze dan nog willen bijkopen voor normale prijs. Dan zul je lig wel vaker kunnen besparen, misschien niet altijd op alles, maar wel al meer als dat je TGTG niet zou hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:59

Vaste klanten gaan denk niet gokken op het bemachtigen van een bon en wat er dan in het pakket zit. Daarbij als verkoop zou dalen, dan past inkoop gewoon weer aan.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 13:02

Ik denk het ook niet. Je weet van tevoren niet wat je krijgt. Clienten vroegen of ik een jumbo voor hun wilde doen want dat vlees konden ze goed gebruiken. Ik heb aangegeven dat als ik zelf die kant op ga gerust een bon voor ze wil kopen maar dat het niet uit vlees hoeft te bestaan.

Toen hoefde het niet meer.

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 14:09

Bij mij hebben ze er alleen maar voordeel bij, ik kwam voorheen nooit bij de jumbo omdat ik hun acties vaak vind tegenvallen. Hetzelfde met bakkerijen, vaak vind ik het daar te duur. Ik kom met tgtg eigenlijk nooit bij plekken waar ik voorheen vaste klant was.

Maar ik snap de gedachtegang wel, hoewel dat best mee zal vallen.

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 15:40

Ik koop meer bij jumbo dan ik.voorheen zou doen denk ik. Ben minder bij de AH. In dat opzicht een slimme manier van reclame. Haal eerst pakketten en pas daar mijn boodschappen op aan. Brood haalde ik nooit bij de bakker duw di3 hebben dankzij mij meer inkomsten

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:04

Ik denk het niet. In mijn omgeving heeft niemand ooit van tgtg gehoord voordat ik ze erop wijs. Mijn buurvrouw haalt nu soms ook een pakket maar verder niemand die ik ken.

FrNo
Berichten: 3658
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:06

Aan de andere kant, een tijd geleden had ik bij de bakker een bon en mijn man wilde worstenbroodjes. Deze zaten niet in het pakket en heb ik toen erbij gekocht. Voor alleen worstenbroodjes was ik niet naar deze bakker gegaan.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:10

Hier doet enkel de dekamarkt het nog maar en daar kom ik eigenlijk nooot