Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:31

Ik bestel al een jaar lang bij Picnic. Ik ben er super blij mee! Voor 22:00 besteld = morgen in huis, of op een ander door jou gekozen moment. Het assortiment wordt steeds meer uitgebreid, je kunt in de app zelf suggesties doen als je iets mist. Er wordt bijv steeds meer biologisch toegevoegd, heel fijn!

Ze zijn super klantvriendelijk. Voor elke week dat ik moest wachten tot ik mijn 1e bestelling kon doen kreeg ik een gratis product. Als ik niet tevreden ben over een product dan krijg ik altijd mijn geld terug én het product bij de volgende bestelling gratis.

Verder zijn ze gewoon als andere supermarkten. Qua prijs zijn ze vergelijkbaar met Hoogvliet. Er zijn elke week nieuwe acties voor iedereen en ook persoonlijke acties. Van t najaar kon je bijv. sparen voor gratis toegang tot de Zwaluwhoeve.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:59

Je kunt je bestelling wel tot 22:00 annuleren, maar niet meer wijzigen idd. Ik wacht altijd tot de avond voor bezorging tot ik definitief bestel, dan vergeet ik iig niets.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:10

Alwiene schreef:
Oh kun je zo kort van tevoren nog bestellen ja? Loop je dan niet het risico dat er geen plek meer is of zoiets? Bij Stockon heb ik nu zeg maar een vaste bezorgdag, ik kan tot 24 uur vooraf annuleren maar dus ook wijzigen wat ik wil hebben. Maar wil ik een keer op een andere dag, dan kan dat best, maar alleen als er nog plek is op die dag.

Ja hoor, dat kan zeker! Ik heb in het afgelopen jaar 1x de melding gehad dat de wagentjes voor de volgende dag vol zaten. Maar dat was een pushbericht, dat zag ik niet pas na afronding van de bestelling ofzo.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 18:50

Nadir schreef:
Je kunt je bestelling wel tot 22:00 annuleren, maar niet meer wijzigen idd. Ik wacht altijd tot de avond voor bezorging tot ik definitief bestel, dan vergeet ik iig niets.

Correctie: ik heb net besteld voor morgen en krijg nu voor het eerst de melding dat ik tot vanavond 22:00 nog producten kan toevoegen!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:05

Tiggs schreef:
Oh, dat is denk ik nieuw?
Vandaag hebben ze bij mij bezorgd en ik had dat gisteren niet.

Het was vandaag idd de eerste keer dat ik het zag.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 07:17

Zou gewoon vast opgeven en dan merk je het vanzelf. Als je eenmaal aan de beurt bent kun je er altijd nog voor kiezen om er geen gebruik van te maken.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 14:47

Bedoel je dat je vandaag een bestelling doet voor morgen? Ja dat kan, voor 22:00. Dan moeten de bezorgtijden van morgen je wel goed uitkomen natuurlijk.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 bezoekers