Paardentandarts

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 09:57

Afgelopen zaterdag is Ed Kiela bij mijn paardjes geweest! Wat een aardige man, en wat legt hij het allemaal goed uit! Bij zowel Tinka als Dinti heeft hij scherpe randjes weggehaald. Heb zelf ook gevoeld, en voelde inderdaad allemaal scherpe randjes zitten. Tinka vond het heerlijk Lachen toen haar kiezen gevijld werden, ze stond bijna te slapen Slapen . Kleintje vond het iets enger, vooral dat apparaat tussen haar kaken om haar mond open te houden, was ook geen gezicht, zo'n klein paard met zo'n groot ding in haar mond. Maar ik denk dat ze wel weer beter kan eten nu Vork . Kortom, ik ben helemaal blij, en belangrijker, mijn paardjes ook. Groetjes Yvonne

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:48

hey, inderdaad een aardige man he? en hij legt het inderdaad goed uit. ik heb hem bij de paarden van me werk en daar mag ik ook altijd voelen voor en na de behandeling. zelf wil ik hem straks ook voor mijn veulen hebben.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 21:07

hihi heb gister nog een tijd met 'm aan de telefoon gezeten zaterdag komt ie weer. hij is echt maf maar ik vind 'm heel tof! an ook goed met 'm overweg (wie niet) en we kletsen regelmatig ff bij Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, GoogleAdsense, Kabayo, Ladypronk, loowny, YandexBot en 95 bezoekers