Hakbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 09:13

Mijn paard heeft vaak de hakken kapot van het liggen. Heeft iemand dezelfde ervaring? Ik zit er nu aan te denken om 's-nacht hakbeschermers bij haar om te doen. Iemand Ideeen?


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 10:08

Dikker stro of andere bodem bedeking doet ook wonderen.

je kan ook grote "ringen" kopen die je om de koot bevestigd zodat het been vrij van de grond ligt.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 10:26

Ze heeft al een flink pak stro. Tja, wat betreft de bodem, ik heb net de matten eruit gehaald omdat die spekglad werden. Ben nu een beetje aan het rondkijken voor een gietvloer. De wanden zijn glad, daar kan ze de hakken ook niet aan open halen.

Milla
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 09:23

Hoi, is het wel van 't liggen? Bij mijn paard komt het van het draaien in de box. Vooral met voeren is er veel onrust en gaat ze met haar hakken langs de muur, iedere keer ligt het open, om gek van te worden, ziet er niet uit ook.
In de divoza gids stonden wel hakbeschermers maar ik weet niet of je ze daar mee op stal kan zetten (i.v.m. knellen ofzo) of dat deze voor vervoer zijn.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 15:52

Het ligt niet aan de wanden, die hebben we een tijd geleden al "bekleed". Tja, die hakbeschermers dat vroeg ik mij dus ook af of die 's-nachts gedragen mogen worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, For_Que en 14 bezoekers