Hoesten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 14:51

Hoi,

Mijn pony is 22 jaar. Hij heeft nog nooit iets ernstigs gehad en is kerngezond.
Maar vanochtend was ik aan het rijden, en hij moest toch soms (vooral in de galop, op het begin ook een paar keer in de draf) flink hoesten. Hij was gewoon net zo voorwaarts als normaal, ietsje meer zelfs. Maar wat moet ik nu doen? Gewoon even afwachten, en als het erger is de vee-arts erbij halen?

Groetjes Nathalie


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 15:04

Kriebel in de keel? Knipoog

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:42

Hoi!Als ik jou was zou ik eerst gewoon even afwachten hoe het morgen is.Blijft het zo erg, dan zou ik hem zeker op rust zetten en de veearts raadplegen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 17:58

Het is dus een tijdje weg geweest, was vandaag buiten aan het rijden en hij schrok ergens van, en sloeg een beetje op hol en bokte een keer. Na de bok hoeste hij steeds weer in de galop.. Verdrietig moet ik nu de dierenarts erbij halen? misschien is het morgen wel weer weg, maar ik ga morgen weer naar buiten (mini-bokt-meeting!! Cool ) dus ben bang dat het dan ook misschien erger kan worden als hij schrikt ofzo?

Offereins

Berichten: 153
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:20

Niet meer wachten met een behandeling en er zo snel mogelijk vanaf zien te komen. reken op een paar weken rustig aan doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boedha_1981, dushishoeve, Elisabeth32, gillian, Laura_, lovemyhorse1, nadcha, Trendiction en 32 bezoekers