er zelf bij blijven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ei
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 09:51

Even over Rodinde, ik ken haar niet maar hoor veel mensen over haar spreken.
Please, ze zal zeker uitmuntend zijn maar net als Erik Laarakker zal zij ook soms wat over het hoofd zien. Het zijn maar mensen dus maak er geen heiligen van.
Desiree, blijf er zelf met je neus bovenop zitten he...dat is het belangrijkst want jij ziet je paard iedere dag..
Je kent vast de paardendrogist:
Ik ken mensen bij mij op stal die echt baat hebben bij deze produkten. Je kunt het proberen...toch?
(citaat brochure Paardendrogist)
"Bij osteochondrose (oc) is het kraakbeen van het gewricht aangetast. Bij een los stukje bot spreekt men van OCD.
In beide gevallen kunnen kraakbeen herstellende stoffen een bijdrage leveren aan het herstel-dan wel vertragingsproces."
Het is niet goedkoop, het zijn zakjes met poeder maar ik hoor echt goede reacties van mensen met paarden met ocd en oc.Pling
Liefs sil

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 10:31

he, heb jij ervaring met erik laarakker??
ik heb hem ook bij de paarden van mijn werk, maar zit te twijfelen of ik hem ook naar mijn eigen veulen laat kijken. ik vind hem op zich wel prettig, hij is rustig in de omgang met de paarden.

ei
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 10:46

hai
neen, ik heb geen ervaring met eric laarakker wat betreft mijn eigen paard, maar heb hem wel bezig gezien bij andere paarden
Ik weet niet wat ik er van moet denken eerlijk gezegd. Velen zweren bij eric en anderen hebben weer rot ervaringen dus het blijft een twijfelgeval wat mij betreft.
Ieg ben ik er van overtuigd dat veel dingen die eric laarakker kan doen ook door een goede betrouwbare vee-arts gedaan kan worden.
Het is voor ieder een eigen keuze, ik blijf er wel laconiek onder, het kost ook allemaal best veel geld.
groetjes
sil

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:22

Ik zweer bij Rodinde. Maar ik denk wel dat je paard echt iets moet mankeren, waar je verder niet zo makkelijk achter komt. Imatador liep al maanden met kreupelheid, van alles geprobeerd, niks hielp. Na de behandeling bij Rodinde liep ie als een tierelier. Ging wel weer slechter, maar na een tweede behandeling ging het echt goed met hem. Ze heeft wat adviezen gegeven en de smid aanwijzingen gegeven en hij doet het prima zo! Hij heeft ook homeo medicijnen gekregen, alleen wat blijkt....die zijn dus ook bij de Paardendrogist te koop, maar dan voor de helft!!! Goed op letten dus!
Marillion heeft ze ook behandeld, op advies van mijn instructrice. Hij zou een scheef bekken hebben en is gekraakt en ingespoten in de spieren van zijn rug. Die week is hij bij mijn instructrice gebleven, die hem 3 dagen getraind heeft. Hij deed de rechterzijgangen inderdaad makkelijker daarna, maar waar het nou door kwam? Nu merk ik er niks van, dus ik denk niet dat ik hem nog een keer 'zomaar' laat behandelen, a 518,-!
En over erbij blijven...NATUURLIJK, maar das toch altijd ??? Knipoog Ook bij de gewone veearts? Je paard wordt verdoofd bij Rodinde, logisch dat je precies bekijkt en op dehoogte wilt zijn van wat ze gaat doen!
Groetjes Suzanne

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 23:05

Ik wil ook foto's maken lijkt me echt Cool