*hooikoorts/pollenalergie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

*hooikoorts/pollenalergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:39

ja hoor t is weer zo ver..de tijd voor hooi koorts is al weer begonnen..Rydar heeft hier verschrikkelijk last van en word nog irritander als dat ie al is Extreme duivel Hij slaat met zijn hoofd proest konstand en krijgt(heeft niets met het rijden te maken)loop ogen en een loop neus..

Wie o wie kan mij een tip geven tegen deze zwaar irritante alergie? Nu hij op zijn nieuwe stal staat is het al een beetje minder als eerst , omdat hij hier weinig gras tot zijn beschikking heeft...maar t is nog niet verholpen

Kan dit nog over gaan of blijft hij hier zijn hele leven last van hebben?

groetjes debora


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 07:38

Hooikoort heeft niks met Gras te maken hoor, maar alles met pollen die in de lucht zitten (ook van gras, maar bv ook van berken).
Ik weet niet of ze er iets tegen hebben voor paarden. Moet je eens op van die natuurlijke weg sites kijken.
Ik heb er zelf al jaren last van, ene jaar erger dan het andere en ben ook nog steeds zoekende naar iets wat helpt.

Ben je naar een andere stal gegaan? Las ik dat nou goed? Niet meer bij dat leuke boerderijtje waar ik toen geweest ben?
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Anoniem

*hooikoorts/pollenalergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:25

hej viv

Echt irri he die hooikoorts gelukkig heb ik er zlef geen last van maar een paard met hooikoorts is ook behoorlijk vervelend niet alleen voor mij mar ook voor hem natuurlijk. Zou je medicijnen voor mensen (homeopatisch) ook aan paarden mogen geven?

Ik sta nu in zierikzee met rydar al vanaf mei vorrig jaar echt iedeaal lekker dicht bij huis en de staleigenaresse is ook meteen mijn privé westerninstructriese...Mooie boxen alleen iets minder weiland das jammer , maar ik ben er veel mee op vooruitgegaan hoor want dat leuke boerderijtje waar je t over had staat een beetje op instroten en de stallen helemaal dus ben blij dat ik daar weg ben..

groetjes

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 14:12

hoi wat zielig zeg voor je paard en vervelend voor jou Haha!
maar er zijn wel homeopatische pillen voor hoor mijn paard heeft stofallergie en toen we daar nog niet echt achter waren kreeg ze pillen tegen hooikoorts en die hielpen. Ik heb ze wel van een homeopatische arts gekocht en ze zaten gewoon in een zakje dus weet geen merk, dus ik zou als ik jouw was een homeopaat bellen dan heeft ie in ieder geval verlichting
succes marion

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:05

Kijk eens op de site van Puur Natuur.
Als ik me niet vergis hebben zij een middel tegen hooikoorts. Equiflavion of zoiets.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Enphalu, Googlebot, Plop1997, zonneglans en 11 bezoekers