overdreven gevoelig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

overdreven gevoelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 14:41

Sinds een paar weken valt het me op dat mijn paard bij vlagen overdreven gevoelig is op zijn huid. Ik heb hem een poosje terug geschoren, en daarbij hield hij echt van elke slag van het apparaat van die dikke strepen in de huid over. Soms als ik hem iets bijtik achter het been laat dat ook dikke strepen achter. Met singelen is hij nog gevoeliger dan normaal. Weet iemand wat dit kan zijn? Het is dus niet zo dat het haar eraf gaat, het zijn echt verdikkingen van de huid. Het trekt met een dag weer weg, hij heeft er verder niet echt last van.


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 01:43

ik weet niet wat het is, maar ik herken het wel. mijn merrie is af en toe ook gevoelig op de zijkanten en haar buik. bij het borstelen kan ze dan gaan dreigen of zelfs uithalen naar opzij. ze gaat dan ook erg met haar staart zwiepen. ik heb geen idee waardoor het komt, maar hou er rekening mee door afstand te houden en minder grondig te poetsen als ik merk dat ze gevoelig is. ook heeft zij in het verleden af en toe platte verdikkingen gehad op die plaatsen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, GrapeshotBot, jazzejam, rocky_1995, Trendiction, vera_pino en 82 bezoekers