help... dan toch maar een booth-dek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

help... dan toch maar een booth-dek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 11:12

Scheve mond ik weet het echt niet meer hoor, royena heeft dus zomer-exeem.
ik weet dat hier al heel wat topics over zijn, heb mijn zoek fuctie al gebruikt hoor Schijnheilig
maar de ene zecht zeer heel positief te zijn over het booth-dek en de andere zegt dat ik het voor royena mischien juiist beter niet kan doen, omdat ze wel 's winters haar dekens sloopt Scheve mond
Ik hoor dus van de ene goede verhalen en de andere weer slechte.
ik wil haar graag van de juik af hebben, maar ook gewoon lekker in het land kunnen laten spelen, zonder dat ze "last" heeft van een dek.
het is dus nu of een dek of juik Verward
de helft is voor het dek de andere niet
Wel vind ik dat het idd de enige goede oplosing is, ze is nu aan de pretnison, maar dat is dus maar voor heel even, en dan komt het waarschijnlijk gewoon net zo hard (of harder Verdrietig ) terug.... en dat elk jaar
en daarbij, mocht royena het slopen, wat dan? dan ben ik ën een klap geld kwijt (wand moet wel even sparen voor zo'n dek) en geen stap verder
royena heeft volgens de dierenarts geen ernstige vorm van zomer-exeem maar toch, nix helpt, dat zecht zij ook.. tja alleen pretnison dan maar dat vind ik helemaal geen oplossing

wie kan mij tips of adviesen geven, is het mischien ook mogelijk om het deken terug te brengen als het b.v. binnen 2 weken stuk is??

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:28


The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 31 bezoekers