wond aan het been!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

wond aan het been!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 20:45

Hallo allemaal,
mijn lievelingsHorse Vico had laatst zijn been openliggen doordat een of ander poedersuiker van 1,20 tegen zijn arme beentje had aangestampt Huilen
Hij (Vico) moest dus gehecht worden, het zag er echt stinkmodder uit.. Boos!
hoelang zou zoiets duren tot hij weer mag rijden?

XxXxXxX roows

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:46

Splash had ook een wond in zijn been , het was een gat van ruim 1cm doorsnee , moest ook gehecht worden.

Hij kreeg antibiotica en 2 weken stalrust , wel elke dag VEEL aan de hand stappen vanwege de stijfheid !

Hier het topic :
[VvdD] Arme SPLASH is gehecht vandaag....Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Splash_ op 05-07-04 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:46

Heeft je dierenarts daar niets over gezegd? Lijkt mij in ieder geval dat je niet moet gaan rijden tot het weer goed dicht zit...

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 20:48

NienkeBL schreef:
Heeft je dierenarts daar niets over gezegd? Lijkt mij in ieder geval dat je niet moet gaan rijden tot het weer goed dicht zit...


het is niet MIJN paardje maar mijn LIEVELINGSpaardje, het is een manegepaardje Lachen dus de dierenarts zegt niks tegen een doodgewoon manegevrouwke dat er bijstaat alsof ze elk moment kan flauwvallen Lachen
normaal zegt ie dat wel tegen mij hoor, maar ik voelde me een beeeetje flauw Tong uitsteken

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:52

Oeps sorry Lachen Ik dacht dat hij wel ook wat aan jou uitgelegd had! Nouja, je moet maar zo denken, beter nu een tijdje wachten voor je er weer op mag dan dat het te snel gaat, en het niet meer goed komt!
Kon je er zo slecht tegen, tegen dat hechten? Is ook vast geen prettig gezicht...

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 20:54

NienkeBL schreef:
Oeps sorry Lachen Ik dacht dat hij wel ook wat aan jou uitgelegd had! Nouja, je moet maar zo denken, beter nu een tijdje wachten voor je er weer op mag dan dat het te snel gaat, en het niet meer goed komt!
Kon je er zo slecht tegen, tegen dat hechten? Is ook vast geen prettig gezicht...


het bloed stroomde gewoon over het hele been..baaah..
nou het kwam heel onverwachts:
ik stond bij zijn box te tutten, pakt een meisje hem uit de box en stapt weg. Niemand had mij gezegd dat ie pijn had dus ik sta daar zo en zie dat been vol bloed voor mij lopen Schijnheilig erg banketstaaf Lachen

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 01:12

Gossie zn knie is een jaar geleden gehecht, ook wegens een verkeerd terecht gekomen trap.
Wij hebben veel gestapt met hem op de harde bodem en van bovenaf gespoeld met water(achteraf bleek dat niet een goed idee, want het werd te week).
Hij liep er niet kreupel mee, gelukkig want het was een nare plek. Geloof dat we na een week of drie er weer op zaten.
Veel succes.